خواستگاران

سلام.
این وبلاگ شرح حال خواستگاراییه که به خودشون زحمت میدنو پامیشن میان خونمون برای امر خیر و گهگاهی مطالب نسبتا مفیدی که شاید برای مجلس خواستگاری به دردتون بخوره!

آدرس وبلاگ قبلی من: http://khastegara.blogfa.com

وضع مادیت چطوره؟!

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵ ب.ظ

اصولا هر وقت که خواستگار میاد چه تو مرحله تلفنی چه حضوری هیچ وقت پیش نمیاد که من یا خانوادم راجب وضع مالی طرف بخوایم بپرسیم هم اینکه کلا به نظرم به عنوان معیار اونقد مهمی نیس هم اینکه در کل رومون نمیشه! اگه طرف خونه داشته باشه که خود مامانه به عنوان یه امتیاز مثبت سریع پشت تلفن میگه که مثلا یه خونه کوچیکم داره! اگرم نداشته باشه که هیچی نمیگن.. ماشینم بعضیا میگن و اکثرا نمیگن چون فکر میکنن دختره ممکنه سر این چیزای پسره وسوسه شه! (البته از اونجایی که معمولا 30 مین تا 1 ساعت تاخیر میکنن من از پنجره خونه تو کوچرو همش تو این مدت سرک می کشم البته از روی کنجکاویااا تو این مدتم فکرم سمت همه ماشینایی که از جلو در رد میشن میره که اینه اونه....) ولی راجب حقوق خیلی کم پیش میاد که بگن اونم وقتی که من میرم با پسره حرف بزنم بعضیا خیلی رک همه چیشونو میریزن وسط که مثلا حقوقمم فلان قده! که البته این بعضیا خیلی خیلی کمن و اگر نگن که خودمون تا بعد ازدواجم فکر نکنم راجبش چیزی بپرسیم... چون اصولا هم اکثر مردا دوست ندارن که خانومشون حقوقشونو بدونه! (مامان من الان بعد 30 سال زندگی مشترک هنوز حقوق دقیق بابامو نمیدونه!) یکی از اتفاقات جالبی که در حین حرف زدن گاهی اتفاق میوفته اینه که پسرا راجب سوال هایی که دخترا تو خواستگاریای قبلیشون ازشون پرسیدن با تعجب یا تمسخر میگن و اون وقت تو میفهمی که دورو ور این حرفا نباید حرفی بزنی! مثلا همون آقا مالزیه که قبلا گفتم خیلی اشاره میکرد به خواستگاریای قبلیش که مثلا چی گفتنو چرا گفتن سر همین من کلا میترسیدم که دیگه چیزی ازش بپرسم!! اونوقت خودش داشت 55 دیقه از خاطراتش میگفت! یا یه بار سر همین قضیه مادی که پیش آوردم یکی میگفت که یه دختری ازش پرسیده"اینقد حقوق میگیرین که بتونین شهریه دانشگاه آزاد منو بدین؟" وااااای یعنی من موندم طرف چه جوری روش شده بپرسه؟!! بعضیا کلا شادناااا! یا مثلا یکی گفت دختره گفته که "من هفته ای 5 بار باید برم خرید واسه خودم"!! یه موقع فشار خریدت نیوفته تو! کلا طرف میخواسته شوهر کنه که بتیغش!! بعضی دخترا چی فکر می کنن واقعا؟! هدفشون چیه از ازدواج؟! آخه حداقل جلسه اول که جای این حرفا نیس! دختر خوبم بشین فکر کن قشنگ دو تا سوال اساسی کنی یا حداقل زرنگ باش سوالو مستقیم نپرس از طرف که تو ذوقش بخوره! چی بگم :)

 «آرشیو نظرات»

  • ستاره بانو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">