خواستگاران

سلام.
این وبلاگ شرح حال خواستگاراییه که به خودشون زحمت میدنو پامیشن میان خونمون برای امر خیر و گهگاهی مطالب نسبتا مفیدی که شاید برای مجلس خواستگاری به دردتون بخوره!

آدرس وبلاگ قبلی من: http://khastegara.blogfa.com

گل یا شیرینی؟!

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶ ب.ظ

می خواستم ببینم جلسه اول که خواستگار میاد واستون دوست دارین طرف گل بیاره یا شیرینی؟! مطمئن باشید که تو 99% موارد طرف تو جلسه اول یا گل میاره یا شیرینی نه جفتشو!!

دختر خانوما، آقا پسرا (چون تا چند وقت دیگه فکر کنم رسما بعضی دخترا برن خونه پسر خواستگاری!) ، کودک، نوجوان، جوان، پیر... (درضمن از هیچ قشری و سنی در این دوره زمونه بعید نیس!) نظرتونو بگین... یا اگه آقایون میرن خواستگاری بگن چی میبرن؟! من که بودم یه جعبه شیرینی تازه خوشششمزه! الان یه سبد گل کوچیک از 100 تومن شروع میشه، آدم دلش کباب میشه کلی پول بده و جواب رد بشنوه!! کاش لااقل واقعا مثل فیلما دختره خوشش نمیومد گل و از پنجره پرت میکرد بیرون که پسره برداره یه جا دیگه باهاش بره خواستگاری! ما که هر وقت گل میارن سریع فکر می کنیم بریم یه جا که طرف مریضه یا بچه به دنیا آورده یا کلا مناسبتی که گلرو ببریم عزیز شیم! :))

 

 «آرشیو نظرات»

  • ستاره بانو

نظرات (۳)

بعضیا کلا خودشونو تو خرچ نمیندازن هیچیییی نمیارن  و این بی ادبی تمامه
با خاطرات خواستگاریت خیلی حال کردم ایده خوبیه واقعا. 
:))))))) منم با گل همین کارو میکنم حتا الان تا یدسته گل گیرم بیاد ورمیدارم میبرم برا یکی :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">