خواستگاران

سلام.
این وبلاگ شرح حال خواستگاراییه که به خودشون زحمت میدنو پامیشن میان خونمون برای امر خیر و گهگاهی مطالب نسبتا مفیدی که شاید برای مجلس خواستگاری به دردتون بخوره!

آدرس وبلاگ قبلی من: http://khastegara.blogfa.com

هدف!

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۲۲ ب.ظ

امروز داشتم به این فکر میکردم که دقیقا هدفم از ازدواج چیه؟  کلی مورد و بررسی کردم! 

تامین آرامش و سکون دل؟ نه... خداروشکر فعلا آرامش خیلی خوبی دارم! 

نیاز به تکامل؟ فعلا با همین ناقص بودنم بیشتر حال می کنم!

موجب نجات از تنهایی؟ وااا...کجا تنهام؟؟! 

حفظ عفت و حیای فردی و اجتماعی؟ قربون دستت... همینجوریش حفظ می کنم!

مسئولیت پذیری؟ اینم شد هدف... که چی مسئولیت قبول کنم؟! 

شکوفایی استعداد؟ ای جاااان.... از کجا معلوم استعدادامو سرکوب نکرد؟! 

تولید نسل؟ فعلا نسل میخوام چیکااارش کنم!!!! 

هیچی دیگه کلی تو سایتا گشتم ولی دیدم هیچ کدوم هدف اصلی من نیسن

چرا هیچ جا از هدف اصلی من حرفی نزده؟! 

و اون بعد از کلی تفکر چیزی نبود جز "خریدن جهیزیه" !! :))

یعنی من عاشششق جهیزیه خریدنم... خدایی خیلی حال میده بری کلی چیزای نو بخریو بچینی! مخصوصا از کنار این مغازه های مبل و تخت و این چیزا رد میشم انگیزم به مراتب تقویت میشه! تقصیر مامانمه... هر وقت نظر میدادم می گفتم فلان چیزو بخریم می گفت هروقت رفتی خونه خودت بخر! و این چنین بود که شد هدف اصلیم! البته با این وضعیت قیمتا که میبینم نمیشه خیلی چیزای لوکس و باحال خرید همین یه انگیزمم داره روز به روز تضعیف میشه! به نظرتون اگه به طرف که میاد خواستگاریم میپرسه هدفتون از ازدواج چیه بگم خریدن جهیزیه، واکنشش چیه؟!! :))

 

پ.ن: با عرض شرمندگی میتونم بگم هدفم از بچه دار شدن هم در آینده "خریدن سیسمونی" خواهد بود! و حتی خریدن سیسمونی به مراتب لذت بخش تر از خریدن جهیزیه هم هست :P

پ.ن: البته دلیل اینکه هدف مهمتری ندارم اینه که شاید چون کلا خیلی قصد ازدواج ندارم هدفی ندارم یا شایدم چون هدفی ندارم قصد ازدواج ندارم! نمیدونم!

 «آرشیو نظرات»

 

  • ستاره بانو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">