خواستگاران

سلام.
این وبلاگ شرح حال خواستگاراییه که به خودشون زحمت میدنو پامیشن میان خونمون برای امر خیر و گهگاهی مطالب نسبتا مفیدی که شاید برای مجلس خواستگاری به دردتون بخوره!

آدرس وبلاگ قبلی من: http://khastegara.blogfa.com

ازدواج فیس بوکی!

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۵۷ ب.ظ

سالیان نه چندان دور به موردهایی برمیخوردیم که در "چت روم" با هم آشنا میشدند و خلاصه بعد از چند تا قرار حضوری و عشق و عاشقیو اینا به ازدواج ختم میشد و ما بسی تعجب و انگشت به دهان که این دیگه چه مدلشه! ولی خوب از مد افتاد هرچند هم اکنون هم شاید رخ بده ولی اکنون مدتیست یاهو مسنجر جای خودشو به فیس بوک داده و اکنون به ازدواج های فیس بوکی برمیخوریم! البت فکر می کنم اصولا دو طرف اول از عکس هم بعد کلا از هم خوششون میادو باب دوستی باز میشه و همون عشق و عاشقیو بعد ازدواج ... ولی من چند وقت پیش با موردی برخوردم که گویا بنده خدا دیگه خیلی تحت فشار بوده و یکراست بدون هیچ مقدمه ای رفته سر اصل مطلب و این پیامو برام فرستاده بود....

با سلام به امید توفیق با عنایت حضرت حق حقیقت امر اینکه میخواهم متاهل شوم البته خانواده به دنبال کیس های زیادی برای بنده بودند ولی بعد از معرفی یکی دو دختر به اصطلاح مناسب فهمیدم که خودم باید به بدنبالش باشم انگار خوبی و انسانهای خوب کم شده اند البته آنقدر دروغ و دغل در فضای سایبر زیاد شده که به شما حق میدهم که این پیام را یک پیام مسخره و الکی تلقی کنید ولی من دروغ نمیگویم و هدفی جز ازدواج ندارم البته شاید بگویید که فیس جایش نیست..که .. و یا شاید قصد ازدواج نداشته و یا کسی را در ذهن خود داشته باشید ویا حتی متاهل باشید که در این صورت بسیار شرمنده ام البته یک عذر خواهی دیگر بابت بدون هیچ حرف پیش و مقدمه ای وارد بحث معارفه شدم صفه فیس شما را چند روزی دنبال کردم و فکر میکنم شما از صفحه فیس من چیزی عایدتان نشود و برای مساوی شدن و به اصطلاح یر به یر شدن من حامدم دانشجوی ارشد mit البته سعی دارم برای دکترا بخوانم اهل تهران متولد 66 و.... البته گفتن وضعیت خانوادگی اقتصادی درسی شغلی و اخلاقی و ظاهری و... که خدارو شکر بد نیست خوب است میسر نیست با تشکر بابت خواندن پیام البته با توجه به حرفهای بالا و اینکه این پیام یک مقدمه ای برای معارفه و اشنایی برای هدف های مهمتر است نه بیشتر باز هم با تشکر

 

فکر کنم این متنو هر روز برای چندین دختر کپی پیست میکرده!

ولی آیا واقعا این مدل آشنایی و ازدواج خوبه؟!

 

  • ستاره بانو

نظرات (۱)

واسه منم از این پیاما می اومد... کلا خیلی سوژه هستن و تازه انتظار دارن جواب هم بدی:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">