خواستگاران

سلام.
این وبلاگ شرح حال خواستگاراییه که به خودشون زحمت میدنو پامیشن میان خونمون برای امر خیر و گهگاهی مطالب نسبتا مفیدی که شاید برای مجلس خواستگاری به دردتون بخوره!

آدرس وبلاگ قبلی من: http://khastegara.blogfa.com

خواستگار خوشگل!

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹ ب.ظ

خانم: ببخشید شما چند سالتونه؟

من: 22 و خورده ای.

خانم: شما دختر خانومین اونوقت؟

من: بله! K

اینا شروع صحبت من و خانومی بود که امروز صبح توی یه خیاطی هر دو مشتری بودیم... 

 

خانم: اونوقت شما قصد ازدواج دارین؟

من: سکوت همراه با کمی خجالت! و نهایتا گفتم "نمیدونم!!"

واسه پسر دوستش میخواست... شروع کرد به صحبت کردن از این در و اون در... که خوشگلی واسش خیلی مهم بوده ولی عروس خوشگل نصیبش نشده! گفتم خوشگلی که خوشبختی نمیاره! عکس پسر و عروسشو تو گوشیش نشون داد.. گفتم خوشگله که! گفت: اا واقعا؟!

اولین معرفیش از خانواده پسر این بود که: هم باباش هم مامانش هم خودش هر کدوم یه ماشین دارن!! تو ذهنم خندیدمو گفتم چه معیار مزخرفی! بعد گفت همه میگن پسره من خوشگله ولی این مامانه پسر منو دیده گفته: هه! این کجاش خوشگله؟! پسر منو اگه ببینی... انگار 100 دفعه دماغشو عمل کرده!!! و من باز هم سکوت و فکر کردن به کم عقلی مردم! گفت البته دیپلمه... ولی به نظرم تحصیلات مهم نیس! همینجوری باز نیگاش کردم هیچی نگفتم! خودتون افکار اون لحظمو بخونین دیگه!

هی گفتو گفت و اصرار از گرفتن شماره و من هی خودمو به اون راه میزدمو در واقع عین خلا این ور اونور و نگاه می کردم! نهایتا گفت: حالا یه بار دیدنش که ضرر نداره! همین جا بود که یه جرقه شیطانی تو ذهنم زد! گفتم راست میگه ها! حالا این همه تعریف کرده بیاد ببینیم طرف کیه چیه چه شکلیه!! :D

کلا شنیدین که میگن "خوشگلی دردسر داره" ؟!

فامیلی داشتیم به نام "محمد گلزار" که البته به مراتب زیباتر و جذاب تر از "محمدرضا گلزار"... تقریبا 1 سال پیش خبر طلاقش از خانومش بهمون رسید... خانومی که همکارش بود از راه به درش کرده بود و روابط مخفیانه ای داشتن در حد تمایل به ازدواج!

مامانم همیشه میگه شوهر خوشگل به درد نمیخوره!

جدیا! زن و مرد که بخوان زیادی خوشگل باشن در عین متاهلی اما باز چشم خیلیا دنبالشونه!

من یه عقیده ای که دارم اینه که "مرد نباید خوشگل باشه، باید جذاب باشه!"

کلا چهره باید به دل بشینه! خیلیا از این قضیه لجشون میگیره که چرا فلان دختر یا پسری که اینقد خوشگله دوستشون یا همسرشون اینقد زشته؟!

در عین حال که اصن آقا دوس داره، دلش میخواد و به تو چه! خوب خیلیام هستن با اخلاق و رفتارشون آدمو جذب می کنن، اینقد دوست داشتنی و مهربونن که به چشم تو خوشگل ترین آدم روی زمین میان!  

       -خوشگلی چقد اهمیت داره؟ چقد خوشبختی میاره؟ چرا بعضیا اینقد دنبال خوشگلین آخه؟! اصلا چرا خوشگل ها باید برقصن؟!

 

بلاخره خواستگار پست "غرور و تعصب" بعد از 1 سال و خورده ای که میخواستن تشریف مبارکو بیارنو نمیشد قرار شد همین جمعه بیان! برای اولین باره که یکم استرس گرفتم! همیشه فکر می کردم کسیو ندیده باشی استرسش بیشتره ولی الان فهمیدم کسیو که بشناسی وقتی میخواد بیاد استرسش به مراتب بیشتره!

 

  • ستاره بانو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">