خواستگاران

سلام.
این وبلاگ شرح حال خواستگاراییه که به خودشون زحمت میدنو پامیشن میان خونمون برای امر خیر و گهگاهی مطالب نسبتا مفیدی که شاید برای مجلس خواستگاری به دردتون بخوره!

آدرس وبلاگ قبلی من: http://khastegara.blogfa.com

تهش هیچی نیست؟!!

دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲ ب.ظ

یه بنده خدایی به صورت خصوصی این پیامو برام فرستاد... و من چند دیقه ای بعد از خوندنش به صورت 2 نقطه خط موندم! تنهایی نتونستم هضمش کنم دلم خواست شما هم بخونین...

(( شما خیلی وقت داری !!! سنت هم کمه ! وقت زیاده واسه بشور و بساب و شوهر داری !!!! فقط هم اولش قشنگ و رومانتیکه بعدش می شه یه زندگی معمولی ! پس خیلی هم عجله نکن تهش هیچی نیست سعی کن یه انتخاب خوب داشته باشی نه فقط یه شوهر ))

 

* میدونم یه جورایی راست گفته ولی کسی تابحال اینقد رک اینارو بهم اینجوری نگفته بود واسه همین یکم جاخوردم! همیشه سعی کردم به جنبه مثبتش نگاه کنم حتی الان که کمی به مردها بدبینم!

* بزرگترین ترس من از عاشق شدن و ازدواج اینه که یه روزی واسم عادی و معمولی بشه! نمیدونم خوبه یا بد ولی همیشه توی زندگیم دنبال هیجان و اتفاقات جدیدم، از اینکه زندگیم روزمره بشه متنفرم و 23 سال با این قضیه مبارزه کردم... دوست دارم دوست داشتن ها همیشه تازه باشه ولی متاسفانه...

 

 

من عاشق این پیرمرد پیرزناییم که بعد 60 سال زندگی مشترک هنوزم عاشقانه همدیگرو دوس دارن

 «آرشیو نظرات» 

  • ستاره بانو

نظرات (۱)

بعد از یک مدت زندگی عادی نمیشه بلکه اینقدر مسائل جدید مشترک پیش میاد که عشق صورت های مختلف پیدا می کنه. یعنی از حالت جمله و نامه عاشقانه به مرحله عمل میرسه. همین زندگی مشترک قشنگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">