خواستگاران

سلام.
این وبلاگ شرح حال خواستگاراییه که به خودشون زحمت میدنو پامیشن میان خونمون برای امر خیر و گهگاهی مطالب نسبتا مفیدی که شاید برای مجلس خواستگاری به دردتون بخوره!

آدرس وبلاگ قبلی من: http://khastegara.blogfa.com

آیا...؟!

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۴۵ ب.ظ


سلام. خوش اومدین! اسباب کشی انصافا کار سختیه ولی میصرفید! حس بهتری اینجا دارم!

فقط این اول کاری یه سوال فنی میخوام بپرسم اگه واقعا اینجوریه کلا در این وبلاگارو تخته کنم!

دوستان،

         آیا من دارم دخترا رو ترغیب به ازدواج نکردن میکنم؟؟؟

         آیا من مطلبی نوشتم که دخترارو به ازدواج نکردن ترغیب کرده باشه؟؟؟

         آیا من شخصا نمیخوام ازدواج کنم که بقیه رو هم ترغیب میکنم؟!

         آیا من خود ترغیب شده ی به ازدواج نکردن هستم؟؟!

         آیا تاکنون من هیچ کمکی به دختران و پسران مجرد نتونستم بکنم؟!

         آیا کسی با خوندن مطالبم ترغیب به ازدواج کردن، نشده است؟!

         آیا اکثر پست های من ناخواسته پیام سخت گیری رو میده؟؟

       آیا به نظرتون من شدیدا آدم سختگیری هستم و یا متوجه این مطلب هستین که من سختگیر نیستم بلکه انصافا خواستگارهام تا کنون شرایط مناسبی (با توجه به خانواده خودمون) نداشتن و من گیرهای الکی که ملت میدنو هیچ وقت ندادم مگر اینکه کلا به دلم ننشسته باشه که این گیر الکی نیست چون قراره یه عمر باهاش زندگی کنم؟

        آیا من نگفتم که هیچ چیزی برای من مهمتر از اخلاق خوب نیست و اکثر خواستگارهامم به خاطر همین مسائل رفتاری و اخلاقی رد کردم؟!  

و       آیا نظری، پیشنهادی، حرفی، سخنی برای بهبود وبلاگ ندارین؟

*خواستگار پست قبل که یزدی بود اصلا جنبه جدی نداشت و خود خانوادم رد کردن و از اول هم برای دوطرف کامل واضح بود که جواب منفیه! دوستان فقط بحث لهجه نیست آخه! بحث اینکه کلا خانواده ها به هیچ وجه به هم نمیومدن، بحث فرهنگی، بحث بزرگ شدن تو شهر و روستا، آداب و رسوم و  خیلی چیزای دیگه که باعث شد خیلی ها تو خانوادم و حتی خودم از این اتفاق خندمون بگیره! شاید اگر من قبل از خواستگاری عاشق این طرف میشدم باهاش ازدواج میکردم و تمام شرایطشو میپذیرفتم و حتی زندگی خیلی خوبی داشتیم ولی این فقط یه خواستگاری بود با عاشق شدن فرق داره! عشق آدمو کورو کر میکنه! هی.. بمیره پدر عاشقی!!

به هر حال... خوش اومدین! 

  • ستاره بانو

نظرات (۳۳)

  • تک دختر تنها
  • ستاره جون تو هیچ اشتباهی نکردی و هیچ سختگیری غیر منطقی هم نداشتی. دقیقا منم مثل تو هستم و با تمام وجود میفهمم چی میگی.
    سلام.
    راستش من تا حالا به این موضوع فکر نکرده بودم. کلا هرکسی باید با شرایط خودش طرفشو بسنجه، معنی نداره من از شما که شرایطتو نمی دونم بخوام تاثیر بگیرم و مثلا بی رغبت بشم!
    اما به عنوان پیشنهاد؛ خوبه که علت های رد کردنتو-اگه دوست داشتی- عمیق تر توضیح بدی.
    کلا هم مخاطبین باید به بخش هایی از مطلب توجه کنند که راهگشای زندگیشونه نه اینکه فقط به تعداد خواستگارها و رد کردن های شما زوم کنند.
    ناگفته نماند که عکسی که سمت راست وبلاگ قبلیتون گذاشته بودین نمایانگر دختری بود که داره خواستگارشو رد میکنه. اینسری پیشنهاد میکنم عکس دختریو بزارین که میخواد خواستگاریو در آغوش بگیره.

    سلام

    نوشته های شما اعتماد به نفس رو از پسرها میگیره...

    با مطالب شما من امید به ازدواج ندارم

    عکس العملی که شما نسبت به پسرها دارین و جواب رد که بدون علت شاید باشه

    خواننده های شما بیشتر دختر هستند که موجب سختگیریشان در آینده می شود که عواقب آن گریبانگیر شما خواهد شد

    از حق الناس بترس

    یا حق



    سلام.چهار‏ ‏دیواریت‏ ‏مبارک‏!‏‏ ‏همیشه‏ ‏پای‏ ‏یک‏ ‏موج‏ ‏منفی‏ ‏درمیانه‏!‏‏!‏‏ ‏خودتو‏ ‏نباز‏ ‏و‏ ‏ادامه‏ ‏بده.ایشالا‏ ‏که‏ ‏خوشبخت‏ ‏بشی‏ ‏:‏*‏‏ ‏
    پاسخ:
    سلام. ممنون فرنازجان :*
  • دختری که خدا دوستش داره
  • عادت کردم :)) غلط املایی نظر قبلم
    وبلاگت
    حوصلم سر رف انقققد همه عین هم گفتن که سخت گیر نیسی و نبند وبتو ووو..
    ولی من مبخوام ی یچیز دیگه بگم!:

    تو خیلیییی هم سختگیری و همون بهتر که وبتو ببندی!!

    (فک کنم این حرفم بزرگترین دروغم بود! ) :-)))

    وب جدیدم هزارتااااا مباارک:) :*
    پاسخ:
    مطهرهههه؟؟! :D ترسیدم اولش!! 
    مرسی عزییییزم :**
    سلام ستاره جون :) خوبی آیا؟
    خوب کردی اومدی ^_^
    آمـــــــاااا!
    درمورد آمار...راستش منم اینو از یکی از بازدید کننده های وبلاگم پرسیدم.آخه وقتی نظر میداد کنار نظرش پرچم اروپا رو می زد :|
    بعد وقتی ازش پرسیدم که چرا کنار نظراتِ تو عکس پرچم اروپا رو میزنه گفت اطلاعاتت خیلی ابتداییه :(
    بهم برخورد دیگه درموردش هیچی نگفتم>_< خیلی پررو بود لامصب!
    پاسخ:
    سلام مهنازجان.خوبم. اطلاعاتت خیلی ابتداییه؟!! یعنی چی؟! بازم نفهمیدم! :$
    سلام. مبارک باشه انشاالله.
    به نظر منم اینجا مناسب تره.
    دختر گلم،نگران نباش. اصلا اینطوری نیست که شما به ازدواج نکردن ترغیب کنی. اصولا دخترخانمها تو سن وسال شما یه همچین احساساتی دارن و این طبیعیه. تجربیاتت برای دخترا و پسرای دم بخت خیلی هم مفیده. تازه برای منم وبلاگت خیلی جذابه و جزو وبلاگهاییه که مرتب سر میزنم.
    امیدوارم این وبلاگ جدید به زودی با خبر خوش ازدواجتون تزیین بشه!

    پاسخ:
    مرسییی فرحنازجان..خوشحالم که خواننده ای مثل شما دارم ;)
  • دختری که خدا دوستش داره
  • سلام
    این قالب رو خودت ساختی؟ خوجله
    من که از وباگت خوشم میاد اما بدیش اینه که آدت کردم از هیزتوری با زدن خ وبلاگت رو بیابم اما این سخته
    پاسخ:
    سلام عزیزم..نه اخوی زحمتشو کشیده! خوب اینم چندبار بزنی میاره دیگه ;)
    خونه جدید مبارک :)
    خیلی خودتُ درگیرحرفای یه عده رهگذر! نکن
    همیشه آدمایی هستند که نقششون تضعیف روحیه ست!
    به نظرم در کنار داستان خواستگاری هایی که میذاری لابه لاش پُست های کاربردی یا آموزشی هم بذار مثلا قرار بود قبلا در مورد نحوه سوال پرسیدن و نوع سوال های جلسه خواستگاری بحث کنیم، که خیلی موضوع خوبیه.

    پاسخ:
    مرسی ریحانه جان.. آره حتما میذارم ;)
  • بید مجنون
  • سلام ستاره جان
    منزل جدید مبارک!
    نه تو کسیو ترغیب به سختگیری یا ازدواج نکردن نکردی. هر کسی خودشه که برای زندگیش تصمیم میگیره.
    ایشالا به زودی اسم وبلاگت تغییر کنه و از زندگی مشترکت بنویسی.
    پاسخ:
    سلام عزیزم.. ایشالله P:
  • دخترک بهار
  • تازه وبلاگتو دیدم ... برام موضوعش جدید بود ولی تا جایی که خوندم هیچ کدوم از این سوالایی که نوشتی نبود الکی الکی وبلاگتو نبندی ها

    همیشه بهاری باشین

    پاسخ:
    چشم عزیزم..ممنون :*
    عزیزکم به من که خیلی کمک میکنه . من تا حالا برای پسرم خواستگاری نرفتم . حرفای شما کمک میکنه اون کارایی رو که بقیه انجام دادن و بد بوده رو انجام ندم. ممنون
    پاسخ:
    وای چه عالی که مادر شوهرا هم اینجارو میخونن ;)

    اصلا و ابدا سخت گیر نیستی

    ازدواج که الکی نیست تا اولین نفر اومد همون و انتخاب کنی

    باید اینقدر بیان و برن تا بتونی مقایسه کنی و باب میلت رو انتخاب کنی انشاالله

    پاسخ:
    آره والا همینو بگو! P:
    منزل نو مبارک باشه دوستم
    انشالله به ابن زودیا به منزل خودت اسباب کشی کنی
    پاسخ:
    مرسی سمیرا جان :*
    سلام ستاره بانوی عزیز گل گلاب
    مبارک باشه خونه ی جدید مجازیت
    انشالا بیایم خونه ی جدید حقیقیت :))))
    همیشه توی هرکاری که ادم انجام میده نظر مخالف هم هست
    پس به این حرفا اهمیتی نده و به کارت ادامه بده
    خیلی هم خوبه این وبلاگ
    کلی تجربه به ادم میده
    رمزمو برات میذارم
    از خواستگار جدیدم نوشتم بیا و پیشنهاد بده بهم:*
    پاسخ:
    سلام عسل جان.. مرسیییی..چشم میام ;*
    میگم تنها کسی که گفت سخت گیری من بودم :)
    پاسخ:
    برای چی گفتی خوب؟! هان؟!!! :))

    ستارهههههههههههههههههههه

    جیییییییییییییییییغ

    من اینجارو دوس ندارم دلم میگیره خووو

     برو خونه قبلی دیگه

    یهنی چی

    پاسخ:
    اسراااااا خیلی ضدحالیییی :((( دوس داشته باش! P:

    سلام عزیزم خوبی خانوم

    ممنون که اومدی خونه ام

    نه همچین چیزی نیست شما ترغیب نکردی ولی خب شاید برای دخترای جوون اثر داشته پستات گلم.

    خونه جدید مبارک.....
    اصلا اینجوری نیست که تو سخت گیری میکنی، خب وقتی خونواده ها به هم نمی خورن زوری که نیست. فکرتو مشغول نکن
    پاسخ:
    مرسی نجمه جان..چشم :*
    بنظرمن که اصلا سخت گیر نیستی بحث یه عمر زندگیه . دوستان اگه نوشته های منو در آینده بخونن عمرا به تو دیگه نمیگن سخت گیر
    پاسخ:
    اوهوم حق با تو.. بگو حتما بیام بخونم :$
  • ساحل بارانی
  • خونه جدید مبارک... خوش به حالت که امتحانات تموم شد من دو تا دیگه دارم کلا تموم بشه راحت راحت بشم... خب کلا دختری با شرایط تو بایدم یه کم سخت گیر باشه،ماشاالله از همه لحاظ عالی
    پاسخ:
    قربونت برم عزیزم..اینطوریام نیس ;)
    نه بابا اصلا سخت گیر نیستی. یه حسیم بهم می گه که به همین زودی ها عروس می شی!
    بادا بادا مبارک بادا... ایشالا مبارک بادا...
    پاسخ:
    واقعا؟! قربون حستون برم من P:
  • یه دختر دم بخت
  • به به مبارک باشه.حالا چرا اینجا؟
    در مورد سوالاتت باید بگم تقریبا جواب همه شون منفیه.برای سختگیری هم بهت حق میدم.بعد از تجربه ای که داشتی خب سخته.
    من که در خیلی از موارد باهات موافقم
    پاسخ:
    همینجوری! امکاناتش خوبه ;)
    مرسی عزیزم :*
    سلام ستاره جون تبریک میگم....این وبت خیلی خوشدله ایشاا...توش موفق باشی....
    پاسخ:
    مرسی خانومی :*
    شما خودتو ناراحت نکن. همه چی آرومه. همه هم میخوان ازدواج کنن.
    پاسخ:
    همه؟! :O خیلی هم عالی!
    به به جابه جایی مبارک 
    از نظر من که وبلاگ خوبی داری اگر کسی حرفی میزنه یه سوتفاهم وگرنه کاملا مشخص وبلاگ تو این اهداف رو نداره:)
    پاسخ:
    قربونت برم خانوم پ جان :*
     خب سخت گیری دیگه اون خواستگار گل قشنگ رو برا چی رد کردی؟؟؟؟
    شکلک هم که نداره خدا رو شکر!:((((
    پاسخ:
    بهارجان اونو که هنوز رد نکردم! قراره بیاد دوباره ;)
    خوشحالم که امتحانات تموم شد به نظر منکه سخت گیر نیستی 
    بلکه متوسطی 
    تازه خیلی از داستانایی که تعریف کردی خیلی کمک میکرد به ادم به خصوص داستان اون مردی که توصنعت شریف درس خونده بود 
    در وبلاگم تخته نکن به خاطر دیگران 
    پاسخ:
    مرسی عزیزم.. چشم :*
    یعنی اینجا فیلتر نمیشه!؟
    راستی ادرستو اشتباه میزنی .کام زده بودی توو وبلاگ من

    مبارک! چیشد که اومدی اینجا؟؟؟
    پاسخ:
    فیلتر که خوب همه جا مسلما میشه! ولی در کل امکاناتش بهتره! عکسا هم همینجا آپلود میکنه خیلی راحته!
    پیشنهاد برادرجان بود! ;)
    سلام ستاره امتحانات شما تموم شد؟واسه ما شروع نشده!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    سلام عزیزم، آره چهارشنبه آخریش بود.. راحت شدم ;)
    به به به سلامتیییییییییییی
    پاسخ:
    سلامت باشید :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">