خواستگاران

سلام.
این وبلاگ شرح حال خواستگاراییه که به خودشون زحمت میدنو پامیشن میان خونمون برای امر خیر و گهگاهی مطالب نسبتا مفیدی که شاید برای مجلس خواستگاری به دردتون بخوره!

آدرس وبلاگ قبلی من: http://khastegara.blogfa.com

خواستگاری طولانی

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۱۲ ب.ظ

دختر خانومی ازم راهنمایی خواسته، بابت خواستگاری که با وجود ابراز علاقه اش هر بار میاد و میره و تا 1 ماه پیداش نمیشه! و دفعه بعد که میاد میگه درگیر کار بودم!!

به نظرتون با این خواستگارای رو مخ که حالا آدم دلشم پیشش گیر کرده باید چیکار کرد؟

خودخواهی نیس که پسره فکر طرف نباشه؟

یا به نظرتون در حال مقایسه کردن با کیس های دیگه نیس؟

من بودم شاید پا روی دلم میذاشتم و میگفتم جواب من منفی، شما مشغلتون زیاده و فرصتی برای همسرتون نخواهید داشت! تا ببینم جواب چی میده و حالا واقعا به صورت جدی پا پیش میذاره یا نه! میخواد منو یا نه!

و یا نکنه از پسرایی باشه که به اجبار خانوادش جلو اومده و حالا مردد هست...

با این موردا باید چیکار کرد؟!

  • ستاره بانو

نظرات (۶)

جواب خدارو چی میدن
چی بگم بعضیا فکر می کنن رفتن کفش بخرن دراین حد بی حرمتی و توهین اصلا یه ذره خودشونو جای دختر نمی ذارن 

مرسی از راهنماییت ستاره جون جند وقتی بود فکرمومشغول کرده بود.علی رغم اینکه همه ایده ال هاموداشت بهش جواب رد دادم.

به قول خودت رو مخ بود:)

سلام
کوتاهترین خواستگاری دنیا رو شنیدین؟
واسه خودم اتفاق افتاد.... 4 کلمه...فقط 4 کلمه رد و بدل شد

مادر پسره" دخترم رسمی هستی؟
من: خیر.....

تموم شد...پا شدن رفتن
کارمند رسمی میخواستن نه دختر

از هر چی خواستگاره متنفرم
کلا این روزها چیزهایی که از جامعه دریافت میشه اینه که همه نقش بازی کردنو خیلی عالی یاد گرفتن ... نمونه اش هم همین ابراز علاقه های پسرا به دخترا ، یا ناز و ادای دخترا برا پسرا (در حالی دلشون با عملشون یکی نیست)

خلاصه هر رفتاری رو باید با متعلقات همراهش سنجید تا بهش بشه اطمینان کرد ... اینجا هم صرفا ابراز علاقه تنها و عدم توجه کافی (و همون خودخواهی که اشاره شده) و حتی حس سرکار گذاشتن باعث میشه جایی برای اطمینان باقی نمونه!

علاقه مند واقعی کارشو به محبوبش اولویت نمی ده و در شرایطی که هنوز بهش نرسیده این قدر بی خیال نمی مونه چون هر لحظه ممکنه از دستش بده

اما حیف که این روزها طرفی که صاف و ساده است (چه دختر چه پسر) به هر محبتی با دید صداقت خودشون نگاه می کنند در حالی که طرف ممکنه لباس گوسفندو پوشیده باشه و خودش گرگ باشه!
اگر اون قاطع نیست، ما باید قاطعانه عمل کنیم و به نظرم رک بگیم نه. اخه این که نشد!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">