خواستگاران

سلام.
این وبلاگ شرح حال خواستگاراییه که به خودشون زحمت میدنو پامیشن میان خونمون برای امر خیر و گهگاهی مطالب نسبتا مفیدی که شاید برای مجلس خواستگاری به دردتون بخوره!

آدرس وبلاگ قبلی من: http://khastegara.blogfa.com

سلامی دوباره!

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 

 

 

·         سلام دوستان اگر دختر خوب سراغ دارید ب ما هم معرفی کنید یک برادر ۴۴ ساله دارم پسر خوب و با ایمانیه ک تا الان  بنا به دلایلی فرصت ازدواج نداشته شاغل هستن و .......شرایط توضیح خواهم داد هر کس مورد خوب سراغ داشت (ترجیحا زیبا از تهران) .ب من پیام بده سحر هستم خواهر شاه داماد اینده .

 

·          سلام

                       دختری هستم 30ساله

                       باخدا و اخلاق

                       چهره ام خوبه

                       لیسانسم

                       دنبال آقایی باایمان و خوش چهره ام، مالی و تحصیلات مهم نیس

                       میتونید کمک کنید؟لطفا دعاگوتونم

 

·          سلام دختری در ساری زندگی میکند دختری واقعا خانم و متین اهل دوستی با پسری نیستش متولد 57 است لیسانس حقوق فقط یک خواهر دارد بزرگتر از خودش که ازدواج کرده است مادرش دبیر بوده فوت شده است دختر با پدرش وکیل دادگستری پیر و سخت بیمار است و آرزویش ازدواج دخترش خانواده محترم و اصیل و سادات در ساری پدرش برایش منزل و یکمقدار باغ خریده دارد تو را خدا کمک دهید هرچی سریعتر موردی معرفی کنید پدرش از نگرانی درآید اگر موردی باشد ساکن خود ساری وکیل یا استاد دانشگاه خیلی بهتر است جهت دیدن دختر و خانواده اش با خاله دختر هماهنگی کنید بنام حاج خانم فلانی

 

·         سلام من دانشجوی حسابداری هستم در اهواز زندگی میکنم قصد ازدواج دارم وبیست و یک سالمه.

 

·         سلام.خوبید شما؟ یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم  ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 0903....

             شماره عابربانک ملی(واقعا شمارشو فرستاده) فلانی هستم. متشکرم. الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

 

·         سلام پسری هستم 23ساله اهل شهر بوشهر منم دوس دارم خانومم طلبه باشه لطفا اگه کسی توی بوشهر خواهر طلبه ای رو میشناسه برام معرفی کنه خدا خیرتون بده 

·         سلام من بابک هستم من یه خانوم مهربون و پول دار میخوام و درکم کنه

·         سلام - وقت به خیر -عرض خداقوت به خاطر زحمتی که متقبل شده اید- من مرد ومجرد هستم-حدود 50 سال- تاکنون ازدواج نکرده ام ( دلایل را خواهم گفت)-تحصیلات عالیه دارم از دانشگاه تهران-در یکی از  وزارتخانه مشغول خدمت هستم- تا حدودی مذهبی- قد 184- وضعیت مالی خوب -سالم---- در جستجوی فردی متناسب(مومن سالم و تحصیلکرد)برای ازدواج هستم - ممنون میشوم چنانچه فرد یا افرادی را میشناسید معرفی فرمائید

 

 

آخه چرااا؟

شماره کارت دادن؟ زیبا باشه؟ استاد دانشگاه؟ پولدار؟

اونوقت اینجا میخواین با هم آشنا شین؟؟ طلبه بیاد اینجا شوهر پیدا کنه؟

اصلا آخه کسی که طرز تفکرش اینه که بیاد تو یه وبلاگ و یا اینستاگرام و یا هر فضای مجازی پیام بذاره شما حاضر به ازدواج باهاش هستین؟

میدونم این روزها دختر و پسر خوب برای ازدواج خیلی کم هستن ولی واقعا به نظرم این روشش نیست. یادمه یه دوستی بدون اجازه من اسممو داده بود یه بخشی از دانشگاه که دختر پسرارو بهم معرفی میکرد (مثل اینکه نیازی نبود که حتما دانشجوی اون دانشگاه باشی) و کیس های خوب و زیادی را معرفی می کردند که البته ما گفتیم حذف کنند ناممو و نمییخوایم. میخوام بگم که باز اقدام از طریق دانشگاه و حوزه و یا حتی دفاتر همسریابی و افرادی که کارخیر انجام میدهند واقعا شرف داره تا اینگونه کامنت ها و شماره گذاشتن، البته که آینده هیچ ازدواجیو نمی شه پیش بینی کرد اما بحث من سر طرز تفکر اون افراد هست.

و خواهشاااا کمی در مورد معیارهای ازدواجتون تجدیدنظر کنید دوستان واقعا هیچی اندازه اخلاق خوب باعث خوشبختی نمیشه، اخلاق خوب، اخلاق خوب، اخلاق خوب، باید مفصل درموردش صحبت کنیم :)



مجدد میرسم خدممتون ;)









 


 

 

 

  • ستاره بانو

نظرات (۱۰)

سلام یاشل جان، الان کامنتت را تو وبلاگ جودی خوندم، دیدم‌ گفتی زری بیاد بخونه من را میشناسه، زدم روی لینک و دیدم عه تو هستی:)) عزیزم بارداریت را تبریک میگم انشالله به امید خدا به سلامتی زایمان میکنی. باز هم از خودت خبر بده، من اون موقع ها میخوندمت وبلاگ نداشتم الان چند سالی هم که یه چیزایی مینویسم:)) 

سلام . خیلی خیلی خوشحال شدم که ازدواج کردین.

منم چند سالی بود سر نزده بودم به وبلاگ ها . شاید سه چهار سال اینجا نیومده بودم.

 

شما هم که رفتین    تا  دوباره بعد سه چهار سال برگردین؟ :)

 

 

در پناه خدا باشین.

سلام بر شما
خیلی هم عالیییی
  • وب سایت هیتر جت
  • wow
  • دستگاه جوجه کشی ایران جوجه
  • عجیبه
  • دستگاه جوجه کشی
  • like
  • وب سایت انکوباتور
  • عالییییییی
    وبلاگ تون محتواهای خواندنی خوبی دارد
    اخی چه خوب که باز مطلب گذاشتی...
    سه سااااال شد
    یا خدا
    چقدر زود میگذره بیا از زندگیتونم بگو
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی