خواستگاران

سلام.
این وبلاگ شرح حال خواستگاراییه که به خودشون زحمت میدنو پامیشن میان خونمون برای امر خیر و گهگاهی مطالب نسبتا مفیدی که شاید برای مجلس خواستگاری به دردتون بخوره!

آدرس وبلاگ قبلی من: http://khastegara.blogfa.com

گرم مزاجی و سرد مزاجی

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳ ب.ظ

خانومی گفتن:

سلام، راستش من میخواستم مساله متفاوتی رو اینجا مطرح کنم که مدتی است ذهن منو درگیر کرده و به اون جوابی که میخوام و بتونه کمکم کنه نرسیدم، این موضوع مطمئنا در زندگی همه تاثیرگذار هست و به نظرم خوبه که راجبش صحبت کنیم.


حدود 1 سال پیش یکی از دوستانم با یکی از نخبه های مملکت عقد کرد که از هر جهت شرایط عالی داشت و برای دکتراش قرار بود راهی امریکا بشن، دوستم و همسرش قبل از رفتن به امریکا سفر دو روزه ای به مشهد داشتن، وقتی برگشتن حال دوستم خیلی بد بود، بعد مدتی متوجه شدم که میخوان طلاق بگیرن و جالب اینکه آقای داماد و خانوادش به راحتی این مسالرو قبول کرده بودن و هیچ مخالفتی نکردن ... گویا حتی انتظار این اتفاقو داشتن!

قضیه از این قرار بود که دوستم و همسرش وقتی تو هتل مستقر شدن و در واقع اولین باری بوده که به این صورت تنها میشدن هرچقد دوستم شیطنت کرده و خودشو در آغوش همسرش انداخته دیده همسرش هیچ عکس العملی نشون نمیده، دو شب پیش هم خوابیدن بدون کوچترین حرکتی از آقای داماد! داماد وحشتناک سرد مزاج بوده و کوچکترین تمایلی به این جور مسائل نداشته!

از وقتی این اتفاق برای دوستم افتاد و کلی موارد مشابه و دیدن آمار بالای تاثیر مسائل جنسی بر طلاق به دلیل ناتوانایی جنسی و یا ناهماهنگی‌ها و تفاوت‌های جنسی به این فکر افتادم که تو کشور ما که خیلی از افراد طرح این مسائلو در دوران خواستگاری دور از حیا و عفت میدونن و باعث ایجاد دید منفی در ذهن طرف مقابل می شود چطور باید قبل از عقد به این مساله پی برد؟ چطور باید مطرح کرد؟ و یا اینکه از روی چه رفتارها و برخوردهایی میشه حداقل کمی فهمید؟

برای من که واقعا وحشتناکه با کسی ازدواج کنم و درست بعد عقد بفهمم که طرفم هیچ تمایلی به این مسائل نداره! البته این بدترین حالتشه...ممکنه نارضایتی جنسی چندسال بعد از ازدواج خودشو نشون بده...شاید از نظر خیلی ها این مسائل تو زندگی مهم نباشه ولی همونطور که تحقیقات نشان داده اند صمیمیت جنسی با صمیمیت عاطفی در ارتباط است و تاثیر به سزایی در تداوم یک زندگی مشترک دارد.

به نظر شما چیکار باید کرد؟ چطور قبل عقد میشه فهمید؟

ممنون از همه دوستان و ستاره بانو ;)

  • ستاره بانو

نظرات (۱۰۰)

سلام من ده ساله ازدواج کردم دوتا بچه هم دارم طبع شوهرم گرمه ومن سرد نمیدونم چکارکنم همیشه هم شرمنده شوهرم هستم که رعایت منو میکنه واذیتم نمیکنه تورو خدا راهنمایی کنید اخه چکار کنم 

اگر میخاهید بزرگترین نفرین به یک مرد بکنید بگویید خدا یک زن سرد مزاج به تو دهد.هیچ چیز از این بدتر نیست. اونم اگر به ابروت فکر کنی و نتونی طلاق بگیری

بابا این حرفا چیه تعجب میکنم اینقد اطلاعاتتون پایینه

مزاج که گرم یا سرد باشه اصلا ربطی به رابطه جنسی نداره به هیچ وجه

آدم میتونه طبع سردی داشته باشه و از نظر جنسی بسیار بسیار گرم باشه و بالعکس

زنم خیلی گرم مزاجه چیکارکنم

 

سلام من هندونه خیار شیرینی خرما مرغ خیییییییلیییی دوستدارم 

هم گرمن هم سرد 

 

من دختر کاملا گرمی هستم 

اما بدنم یخه 

 

بالاخره من سردم یا گرم؟؟

کیفیت سکس درزندگی از اهمیت بیشتری برخوردار سکس محبت زن مردو بیشتر میکنه و پایه زندگی رو محکم خانما لطفا وقتی شوهرتان میخواد با شما سکس کنه ب بهترین نحو ازش استقبال کنید ک برا ی مرد بعد خانواده سکس دلخوشی دومیشه 

سلام

من 37 ساله ام

خیلی گرم مزاجم

دنبال یک نفر مثل خودم میگردم

سلام 

سرد مزاجی یا گرم مزاجی مربوط به ماه تولد میشه؟؟؟؟؟؟

من مردی ۲۹ ساله هستم گرم مزاجم همسرم سرد مزاجه زیاد علاقه نشون نمیده اصلا تحریک نمیشه همش من میرم جلو و این باعث شده ازش سرد بشم وعلاقه ام رو به بیرون از خونه رفته چیکار کنم؟

سلام من یه زن گرم مزاجم ک مزاجم خیلی گرمه ولی شوهرم معتدله هیچ وقت از سکس سیر نمیشم چیکار کنم اذیت میشم .
من استاد دانشگاه هستم 30 سالمه 100کیلو وزنمه قدم 190 بسیار داغ و البته مذهبی
دانشجوی دکتری هستم. از یک دختر مذهبی خواستگاری کردم ایشان پزشک بودند و جواب مثبت دادند و دو جلسه حرف زدیم ایشان لاغر بود و جثه ی کوچک داشت وقتی در مورد مزاج و سکس از ایشان پرسیدم گفتند من خودم نمی دانم مزاجم چیست و اصلا در مورد اینها نمی دانم در حالت کلی دیدم این دختر به درد من نمی خورد از طرفی خواهرم با یک پسر سرد عقد کرده بود و بخاطر طبع سرد و گرم منجر به طلاق شد و عقد را سر یک ماه بهم زدند لذا با این کیس خداحافظی کردم . دوستان قبل از خواستگاری کسی را ببرید نشان بدهید از دور و از طرفی خودتان هم می تونید تشخیص بدید که دختر می تونه با شما راحت سکس کنه در زندگی یا نه ...
هر چند از اینکه فکرای مان شبیه هم بود و  الانم بابت خدافظی ناراحتم ولی این مساله شوخی نیست حرف یک عمر زندگیه ...
سلام حتما  قبل ازدواج به این مسأل توجه کنید من خانمم سرده.من گرم  اون به من زیاد در این مورد توجه نمی کنه من مجبورم برو بیرون  حتما به یه مشاور مراجعه کنید اینکه میگن بعد درست میشه بی اساسه من خیلی تلاش کرد اما فایده نداره به خودت میای میبینی یه بچه داری اون وقت مجبوری تا آخر عمر تحمل کنی 
سلام علیکم
دوستان مصرف مداوم عرقیجات طبع سرد و گرم بسیار در سردی و گرمی افراد موثر است..
عزیزانی که مجرد هستند مصرف کاهو و یا عرق کاسنی به صورت روزانه در کاهش تمایلات جنسی بسیار موثر است..
و برای عزیزان متاهل مصرف عرقیجات گرم مثل گلاب و عرق دارچین و ... و برای سردی خانم رازیانه و یا عرق آن بسیار مفید است..
توصیه دیگه من اینه که سرد و گرم بودن به تغذیه خیلی ارتباط دارم جهت مشاوره به کارشناسان طب سنتی مراجعه کنید ان شاالله مشکل رفع خواهد شد..
یا علی
من الان دو ماهه نامزد کردم نامزدم با اینکه من مستقیما چندبار بهش گفتم که باید در مورد این مسایل صحبت کنیم هیچ حرفی نزد و میگه من آنقدر جذب زیبایی هات شدم که به این موضوع فکر نکردم وقتی ازش خواستم صحبت کنه آنقدر با اصطلاحات علمی صحبت کرد که من دیه الان هیچ اشتیاقی بهش ندارم نمیدونم این رابطه درست میشه یا نه ...  
سلام دوستان
من یک پسر 30 ساله هستم و هنوز ازدواج نکردم... با وضعیت جنسی که دارم به دلیل دوره دکتری نتوستم زن بگیرم و جهاد اکبر کردم.

من تمامی غذاهای شور، تند، شیرین و ترش رو دوست دارم... خوش اشتهام و به هیچ چیز خوردنی نه نمیگم.... رنگ بنفش نارنجی آبی و صورتی رو می پسندم... پوستم سبز روشنه قدم 175
روزی 4 تا 5 بار تمایل به آمیزش دارم.
خانمها دیگه باید حساب کار دسشون بیاد.

هیچ ربطی به بچه و ترشی نداره
من خودم از هر دونا متنفذم
ولب به استادامونم نظر دارم

دوستان عزیز برای اینکه بدونید از نظر جنسی با کسی که میخواهید برای ازدواج انتخابش کنید هم خوانی دارید یا نه بهترین کار اینه که برید پیش مشاور من و نامزدم قبل از اجرای مراسم 3 جلسه رفتیم پیش مشاور (دکتر روانشناس)ایشون از ما تست گرفتن که خیلی راحت خصوصیات اخلاقی هر دومون رو مشخص کرد و تا حدود 90 درصد هم درست بود یکی از مسایل این تست هم خوانی جنسی زوجین هست و مشاور هم میتونه به راحتی از روی رنگ پوست استخوان بندی و مسایل این چنینی به شما بگه که از نظر جنسی برای هم مناسب هستید یا خیر اینجوری مجبور هم نیستید برای پرسیدن این مساله از طرف مقابل خجالت بکشید من به عنوان یک دوست توصیه میکنم حتی اگر میبینید با هم تفاهم دارید حتما قبل ازدواج پیش یک مشاور خوب برید خیلی میتونه کمکتون کنه بی رو دربایستی هم مسایل مورد سوالتون رو به مشاور بگید تا ایشون با دقت اون مسایل رو در طرف مقابلتون جستجو کنه اینجوری جلو خیلی از مشکلاتتون گرفته میشه موفق باشید
سلام منم سردم، اما فقط بدنم سرده، خودم رو خونسرد نشون میدم، اما بجاش خیلیم هاتم، ولی سعی میکنم خودم رو کنترل کنم، بنظرم سرد مزاجی دلیل نیست، اونایی ک رابطه ندارن یا براشون جذابیتی ایجاد نشده ک تمایل داشته باشند یا مشکل جنسی دارند.
به نظره من شاید بهترین راه رفتن به مشاوره باشه 
دو طرف سلیقه هاشون و خواسته هارو به مشاور انتقال بدن و مشاور مطرح کنه
این خیلی بهتر از اینه که به خاطره خجالت یا هرچیزه دیگه ای بخواد مطرح نشه
سلام من ۴ ساله ازدواج کردم ۲ تا بچه دارم، هر دو گرم بودیم اما الان یک شال شده که شوهرم سرد شده و همینطور سردتر میشه نمیدونم چیکار کنم
من ک داغه داغم ولی هرجام رفتم خواستگاری تمام دخترا کلا داغن و ی دختر سرد راحت حریف ی پسر داغه.. کلا دخترای سرد هم میتون جوابگوی پسرای داغ باشند ولی دخترای داغ نیاز ب پسرای خیلی داغ دارن و در کل دخترا از پسرا داغ ترند. و مشکل دیگه اینه و بعضیا دارن میگن ک اوایل شوهرم داغ بود و الان سرد شده باید بگم ک الان سرد نشده بلکه مطمئن باش میره بیرون خلاف میکنه و در کل پسرا عادت بدی دارن اونم تنوع پذیری هست البته اینم بگم اینا رو کلی میگم وگرنه تنوع زیاده..
 10سال دراوج جونیم درحسرت  ارضاشدن موندم ازدواج زودکردم ورسن 17سالگی ک اصلاب این چیزافکرنمیکردم.الان 27سالمه وبخاطرحفظ ابروی خانوادگی هیچ کاری نمیکنم همسرم خیلی سردمزاج .منم ازاین انتخابم واقعا ازدست خودم داغونم.
من دو ساله ازدواج کردم، با توجه به تجربه ی من مرد سرد هیچ جوره گرم نمیشه،شوهره من سرده،من راه های مختلفی رو امتحان کردم و از هیچکدوم نتیجه نگرفتم،زجرآوره وقتی زن دلش بخواد و مرد باهاش دعوا کنه که سکس نمیخواد.دخترا اگر گرم هستین با پسر سرد ازدواج نکنین.من همسرم رو دوست دارم و اون آدم خوبیه ولی سکس خیلی خیلی روی کیفیت زندگی تاثیر میگزاره،مگر اینکه این حس رو زن گرم تو خودش بکشه که من تابحال خیلی تلاش کردم ولی نتونستم
سلام بچه ها ناراحت نباشید و فراموش نکنید که مزاج آدم ها قابل تعویض. مثلا سرد مزاج ها رو با خوراکی های خوشمزه مثل فلفل کاکائو موز خرما شکلات و خوراکی های گرم میتونید مزاجشون رو گرم کنید مثل شوهر من غذاهای سرد رو ازشون دور کنید به خودتان برسید. خوش باشید 
من در طاهر ارومم اما میل جنسی خیلی زیاده.طبعم معتدله
نمیدونم چون تا حالا رابطه نداشتم اینقدر تمایلم زیاده یا کلا هاتم
پوستم روشن.طاهر ارام.


مجرد22ساله
من زنی هستم که سردمزاجم و همسرم گرم مزاجه،همسرم خیلی بابت این قضیه اذیت میشه من چکار کنم؟
سلام دوستان ...
متاسفانه با وضعیت الان جامعه بغضی وقتها ما فک میکنیم مردها سرد شدن ک این اشتباهه ، مرد طبیعتش گرمه و حتی اگه به اصطلاح بگیم سرد شده قابل درمانه ، اما بعضی وقتها دلیل رفتار سرد و عدم تمایل سردی نیست بلکه به دلیل وضع حجاب زن ها مرد سری کاذب گرفته و استانه تحریک پذیریش بالا رفته ، دقت کنید ک تو این موارد کار شما سخت تر میشه و اول باید منطقی با همسرتون صحبت کنید و به دنبال حل این مشکل باشید ، اما به راحتی میشه مزاج رو‌تغییر داد چ برای خانوم و چه اقا و خیانت کردن اصلا راه حل مناسبی نیس و فقط مسکن موقتی هست ک عوارض بدتری رو زندگی داره و باعث تنوع طلبی میشه ، یادمون باشه هیچ کس جز خودمون نمیتونیم ب زندگیمون کمک کنیم و اینکه همسرم ناراحت میشه و بهش نگم بدترین اشتباه زوج ها هست
یک زن انقدر توانایی داره ک بتونه همسرش رو تحریک کنه ب شیوه های مختلف اما متاسفانه برخی خانم ها انقدر بیرون زیبایی و ناز و اداشونو خرج کردن ک دیگه واقعا تو خونه جوابگو نیست و فک میکنه همسرش سرده ، ما اصلا ب این نکات مهم توجه نمیکنیم ک رعایت نکردن حجاب کامل و هر نوع ارتباط با مرد بیرون از خونه حتی در حد فقط احوال پرسی باشه و حتی یک لبخند ظلم به همسر هست چون به همون میزان داره از اون دریغ میشه ،
بامطالعاتی ک داشتم واقعا ب این نتیجه رسیدم ک احکام دین اسلام بهترین روش کنترل و برظرف کردن این مشکله
من خودم بسیار گرم مزاج هستم و بااین روش تونستم طرف مقابلمو از سرد مزاجی بیرون بیارم ،
تا خود شخص نخواد معجزه صورت نمیگیره ...یادمون باشه با فکر ازادی بدون مرز و چارچوب به همسرمون ظلم نکنیبم ک اول ب خودمون ظلم کردیم ، یا علی
هرکی بچه دوست داشت گرم مزاجه؟؟ کی گفته
همسر من مخالف بچه دار شدنمونه فعلا
سه ساله ازدواج کردیم
تصورش اینه که بارداری رابطه جنسی رو محدود میکنه
و میگه من نمیتونم نه ماه بارداری و چندماه بعد زایمان تحریم باشم
منم هرچی میگم اون دوران هم راه های خودشو داره و نگران نباش راضی نمیشه میگه کلا بچه فاصله میندازه بین زن و شوهر
من سی سالمه کی مامان شم پس


واقعاً اینجور بحثا خیلی به زندگی کمک میکنه
تجربه من : حدوده 7 ساله ازدواج کردم . متاسفانه خانمم توی خونه اصلا به خودش نمیرسه تنها کاری که بلده موقع بیرون رفتن خودشو آرایش کنه . وقتی هم داخل خونه است نه به نظافتش میرسه نه به ظاهرش . هفته ای یک بار بیشتر حموم نمیره از منم توقع داره باهاش رابطه داشته باشم . با این رفتاری که داره روز به روز نسبت بهش سردتر شدم تا جایی که الان رابطه من با یک خانم دیگه و بصورت مخفیانه است .
سلام
من 20 روز هست عقد کردم.خودم گرم هستم ولی بشدت خجالتی.
حس میکنم همسرم شدید سرد هستن چون هنوز حتی یکبار اشاره هم نکردن به مسایل جنسی. از لحاظ احساسی البته خیلی خوبن
زن سرد مزاج واقعا ناراحت کنندست من خودم خیلی گرم مزاجم و همین همسرم دقیقا خیلی سر دمزاج چون اهل انحراف نیستم خودمو نگه داشتم تغذیه غذائی ام رو خیلی پائین اوردم که بتونم خودمو کنترل کنم همش اعصابم خورده همش سعی می کنم سر کار باشم تا کمتر بهم فشار بیاد نمی دونم باید چه کار کنم تو خونه هم ناراحتیم رو بروز نمی دم
سلام بچها
دمتون گرم که تجربیات ونظراتتون رو به اشتراک میزارید
ولی میگم ای کاش یکی بود(مثلا یه کارشناس)که به سوالات
هر فرد یه جواب درستی میدادالبته ناراحت نشین منظورمن این نیست
که خدای نکرده شما ج درستی نمیدیدنه این که یه جواب واحدی نیستس یه مقداری منو اذیت میکنه
راستی از همسر خودم بگم که سردمزاجه اصلاهیچ تمایلی به رابطه جنسی نداره داغونم کرده منم مجبورم بیشتربرم بیرون...ههههه
سلام بچها
دمتون گرم که تجربیات ونظراتتون رو به اشتراک میزارید
ولی میگم ای کاش یکی بود(مثلا یه کارشناس)که به سوالات
هر فرد یه جواب درستی میدادالبته ناراحت نشین منظورمن این نیست
که خدای نکرده شما ج درستی نمیدیدنه این که یه جواب واحدی نیستس یه مقداری منو اذیت میکنه
راستی از همسر خودم بگم که سردمزاجه اصلاهیچ تمایلی به رابطه جنسی نداره داغونم کرده منم مجبورم بیشتربرم بیرون...ههههه
ببخشید یه نکته رو یادم رفت بگم اگه کسی گرم مزاج باشه و مجرد باشه برای سرد شدن چه راهکارایی هست؟
ممنون
مرده سرد مزاج مفتش گرونه من گرم مزاجم پدرم دراومده شوهرم سرد مزاجه حتی نمیزاره بهش دست بزنم
من خودم گرم مزاجم خیلی ولی با احساس ومعتقدم این باید حتما باشه سرد بودن اصلا خوب نیست من خودم مجردم و دنباله یه دختراینجوریم
سلام دوستان به نظر من همه چی به زن بستگی داره زن با رفتارش میتونه سرد ترین مرد رو هم به راه بیاره. منو شوهرم با دو مزاج متفاوت باهم ازدواج کردیم  و  این به زندگی و عشقمون لطمه نزده
سلام
من 25 سالمه بعضی وقتا احساس میکنم خیلی گرم مزاجم  و به قول امروزیا هات هستم ولی علائمی که شندیم برای گرم مزاج ها در مورد من صدق نمیکنه  بعضی وقتا فکر میکنم نکنه  اگه ازدواج کنم مزاجم تغییر کنه به علت درد یا ترس و چیزای دیگه ...و خونواده ام سنتی هستن هرچند تا حالا خواستگار جدی نداشتم  که بخوام باهاش حرف بزنم و فقط در حد حرفای اولیه  و غیر مستقیم بوده البته فعلا به یه دلایلی نمیخوام ازدواج کنم ولی خب اگه یه روز ازدواج کنم به نظرم باید قبل از عقد این موضوع مطرح بشه ترجیحا از طرف پسر باشه بهتره چون دخترا بیشتر احساس خجالت میکنن و خدایی نکرده ممکنه فکر بدی کنن که دختر پیشقدم بشه ولی خب خیلی سخته بیانش کاش این چیزا بهتر فرهنگ سازی میشد که این همه مشکلات متاهلی و جدایی ها پیش نمیومد حداقل ادما باید همو بشناسن اگه دیدن به درد هم میخورن برن یه عمر با هم زندگی کنن تو واقعی که خیلی سخته بیان این چیزا بازم خداروشکر تو مجازی میشه در موردش حرف زد کاش تو واقعی هم به راحتی میشد ادم ها حرفاشونو میزدن چون خیلی از مشکلات به علت همین نگفتن ها پیش میاد به قول معروف جنگ اول به از صلح آخر...
با آرزوی عاقبت به خیری همه
ممنون از وبلاگ خوبتون
موفق باشین
سلام دوستان من با پسری دوست هستم و قرار ازدواج گذاشتیم
در ابتدا رابطه به من گفته بود آدم سرد مزاجی هست، اما در طول یک سال رابطه همیشه علاقه به ایجاد رابطه با من داشت و میگو من با تو گرم. اما هم اکنون به دلیل فاصله مکانی که اتفاق افتاده رفتارها سردی از او میبینم و نمیتوانم تصمیم بگیرم که آیا میشود کسی که میگوید سرد است با شخصی که من باشم برای سالیان متوالی گرم بماند؟
در ضمن تمام مشخصه های آدم گرم مثل زود عصبانی شدن و رنگ تیره و جنب و جوش را دارد.
لطفا راهنماییم کنید
هنوز مجردم ولی گرم مزاجی را می توان از طریق گرایش قبل از ازدواج به جنس مخالف در خود دید یکی از دلایل مهم طلاق اختلافات جنسی دو طرف است چرا که روابط زناشویی از بهترین و مهمترین نیاز هاست لطفا در دوران نامزدی حتما بررسی کنید.
دوست دار گرم مزاج ها.کوه دنا
سلام دوستای خوبم
سکس با همسر خیلی لذت بخشه. امیدوارم کسی از این مشکلات نداشته باشه.
یه پیشنهاد خیلی عالی دارم که شوهر عزیزم اونو به کار گرفت و واقعا موثر بود.
و اون پرسیدن سوالات در قالب پی دی اف بود . یعنی علاوه بر اینکه ما حدود 3 جلسه صحبت کردیم و همو پسندیدیم ادامه سوالات رو که شامل سوالات جنسی هم میشد با ورد و در قالب pdf برای هم ایمیل میکردیم .
مثلا یکی از سوالای همسرم این بود که چشمات رو ببند و در مورد رابطه جنسی و فانتزیای جنسیت هرچی دوست داری بگو.
منم که دختر مذهبی ای بودم خییییلی راحت تر با این شیوه جواب میدادم.  من هنوز هم بعضی وقتا اون فایل ها و پرسش و پاسخ هامون رو میشینم و صدها بار میخونم . چون واقعا خاطره انگیزه.
حتما دوستای بزرگوارم امتحان کنید این روشو.
بابا این چرت و پرت ها درست نیستن الکی عین خنگا به اینا باور نکنین اگه  کسی نسبت به شما سرده یعنی براش جذابیت ندارین و شمارو دوس نداره    اگه عاشق کسی باشین خود به خود تمایل به سکس پیدا میکنه اصلا ربطی به مزاج نداره پس چند میلیارد ادم تو دنیا با مزاج سرد یعنی تمایل جنسی ندارن؟چرته باور نکنین 
اصلا اصلا به ظاهر توجه نکنید. شوهر من همه این ظواهر رو داره اما سرد هست. علتش مشغله زیاده و اینکه آدم خسیسیه تو هزینه کردن و همین اخلاقش رو تو احساسش هم داره.
من بعد از چهار ماه هنوز هی چ ارتباطی باهاش نداشتم. 
سلام من ۲۳ سال دارم فکر کنم سرد مزاجم چون هر کسی هزارتا اتفاق بیاوفته فقط خنده ام میگیره من و شوهرم دوتایمون اینجوری هستیم اما وقتی تنها هستیم حتی صدای هم دیگه رو هم میشنویم دوتایمون ی چیزی تو ذهنمون میاد کنار هم میشینیم خیلی خونسردیم بعد یدفعه ای ......خودمون هم متوجه نمیشیم اصلا چی شد خنده مون میگیره کلا زیادی باحالیم /اما چی شد که شوهرمو انتخاب کردم چون تنها کسی بود هیز بازی در نیاورد مثل خودم بود کلا اما خواستگارای دیگه انقد هیز بودن من احساس خفگی میکردم 
سلام 
من یه مرد سی و یک ساله هستم طبق غذاهایی که میخورم طبق نظریه طب سنتی سرد مزاجم و همسرم گرم مزاج ولی  خود من زیاد شور و شوق به میل جنسی دارم ولی خانمم زیاد علاقه چندانی نداره و زیاد لذتی نمیبره میشه لطفا راهنمایی کنید
سلام 
من یه مرد سی و یک ساله هستم طبق غذاهایی که میخورم طبق نظریه طب سنتی سرد مزاجم و همسرم گرم مزاج ولی  خود من زیاد شور و شوق به میل جنسی دارم ولی خانمم زیاد علاقه چندانی نداره و زیاد لذتی نمیبره میشه لطفا راهنمایی کنید
  • پسری سرد مزاج با میلی زیاد
  • سلام خدمت همگی.
    به نظرم بدجور داره علیه سرد مزاج ها تبلیغ سوء می شه،
    من خیلی از ویژگی های سرد مزاجی را دارم،مثلا:دستم سرد هست،بسیار با حوصله وآرام،سرعت تکلم نسبتآپایین،خواب زیاد،دوست داشتن خوردن غداهای گرم(انسان های سرد مزاج خوردنی گرم را دوست دارند) و...
    اما بر خلاف آنچه انتظار می رود میل جنسی بالایی دارم،(باتوجه به این نکته که هنوز مجرد هستم) در حالی است که درعمرم هیچ گاه عکس عریانی از زنی ندیده ام و اصلآ اهل آهنگ مطلقا نیستم،اما فشار جنسی واقعآ اذیتم می کند تا حدی که برای زدن مو های زاید خود دچار مشکل شده و شدیدآ تحریک می شوم،وبه خاطر همین مسیله (فشار جنسی زباد)خوردن غذا هایی که شهوت را زباد می کند را بر خود ممنوع کرده ام تا به گناه نیفتم.
    البته به خاطر همین فشار تصمیم دارم در این سن (20)سالگی ازدواج کنم.
    پس سرد مزاج ها را مرد های بی میل به مسایل جنسی تلقی نکید که اشتباه است، وبه نظر من چند مورد که مرد تمایل به برقراری رابطه ی جنسی ندارند یا بیمارند با...
    سلام سرد یا گرم مزاجی چیزی نیست که ثبات داشته باشه و خیلی از مسایل در اون تاثیر گذارند از قبیل آب و هوا، تغذیه،قومیت.رنگ پوست و نژاد که گاها ممکن هستش با گذر زمان کم بشه یا شدت پیدا کنه ولی چیزی که بیشتر تاثیر گذار هستش احترام به خواسته طرفینه به طور مثال وقتی یکی از زوجین درخواست نزدیکی داره مانع نشید و سعی کنید برای نزدیکی تنوع و مقدمات خاصی رو رعایت کنید تا لذت بخش باشه و حریصتون بکنه
    سلام.متاسفانه تو کشور ما باب شده روز خواستگاری نیم ساعته حرف زدن دو طرف و مشکلات بعدش سال هاست.بهتره به جا اینکه دو طرف از هم بپرسن غذا چی دوسداری راجع به این چیزا باهم صحبت کنن.
    سلام. کسی ک طبع گرمی داره انفد مسأله براش مهم هست ک هر طور شده سوأل رو مطرح کنه، اگر آقایون ب هر دلیلی این سوأل رو مطرح نکنن به احتمال خیلی قوی گرم مزاج نیستن.
    سلام دوستان 
    صحبت کردن در مورد مسایل جنسی هیچ ایرادی نداره.الان 80 درصد طلاق ها بخاطر مسایل جنسی هست.این تعصبات احمقانه رو کنار بزاریم و در مورد خودمون صحبت کنیم راجع ب علایقمون عواطف و مخصوصا مسایل جنسی اما به طرزی که بیان ما زننده و بی ادبانه نباشه.من خودم شخص گرم مزاجی هستم و تمایل به برقراری جنسی با طرف مقابلم زیاده. 
    اگه نمیخواهید هم این دنیاتون و هم اون دنیاتون جهنم باشه پس با هم نوع خود ازدواج کنید اگه سردید با سرد واگه گرمید با گرم.
    سردی یا گرمی ربطی به تغذیه رنگ پوست و یا غیره نداره.
    من در مورد طبع شناسی مطالعه و تحقیق داشتم و حالا میگم برادون
    کلا 9 مزاج وجود داره که چارتاش بارز تره و از این 4تا دوتاش گرمه دوتاش سرد.
    گرم مزاجا -> معمولا سبزه هستن و رنگ لبشون متمایل به قهوه ایه پر مو هستن و ابروهای درشت و موهای مشکی دارن و موهای سطح بدنشون ضخیمه.
    اگه یکی سبزه بود و استخون بندیش درشت بود و بدن توپر -اما نه چربی- داشت ب احتمال زیاد گرم مزاجه اونم از درجه بالاش.
    تابستونا زیاد عرق میکنن و بعد از کار سنگین بدنشون بو عرق میده.
    به سردی ها علاقه دارن مثلا ی کیلو خیارو به ی کیلو خرما ترجیح میدن.
    اگه ی گرم مزاج کف دستشو بذاره رو ساعد اون دستش احساس گرما میکنه و در سرد مزاج برعکس.
    آدمای باهوشی هستن و سخت میشه بشون دروغ گفت(قابل توجه آقایون) پر حرف و خون گرم هستن و در بعضی موارد خیلی تند هم حرف میزنن(بازهم قابل توجه آقایون) بیشتر دوست دارن کارهارو خودشون انجام بدن مثلا اگه ینفر یه پیچ بد قلق دستش باشه و سعی کنه اونو ببنده یکی گرم مزاج باشه میخاد که سریع از دستش بگیره و خودش ببنده. اونایی که خیلی گرمن دوست دارن مدیر و رهبر باشن تا پیرو و مطیع.
    اونایی که گرم مزاج و لاغر هستن اغلب زود عصبانی میشن و زود هم آروم میشن.
    خب حالا سرد مزاجا -> پوست سفید و بدن کم مو ابروهای کم پشت موهای روشن دارن(اگه یکی موهای روشن اما پر پشت داشت ممکنه گرم باشه) و رنگ لبشون متمایل به قرمزه. یا چاق و پر از چربی(در اینصورت تنبل)هستن یا لاغر با استخون بندی باریک(دراین صورت بسیار منظم و دوراندیش و البته وسواسی و سست عنصر) هستن.
    تابستونا راحتن و پاییز براشون عذاب آوره.
    گرمی ها مثل شیرینیجاتو ترجیح میدن.
    خواب سنگینی دارن و آدمای کم حرفی هستن و معمولا آغاز گز رابطه و صحبت نیستن.
    سرد مزاجا اصلا پر شور و خون گرم نیستن و معمولا بیحالن.(اگه در اوایل رابطه با خانوم سردی در مورد مسائل جنسی حرف بزنید یهو جا میخوره ولی گرما ممکنه خودشون حرفشو پیش بکشن)
    ------------
    البته تمام این موارد استثناهم داره.ممکنه یکی طبع ظاهریش کاملا سرد باشه و تمایلش زیاددددد.ممکنه یکی کل بدنش گرم باشه اما مثلا دست یا شکمش سرد باشه(واسه همینه بعضیا لاغرنو شکم میارن وگرنه گرم مزاجا سوختو ساز بدنشون زیاده و چربی نمیارن)
    ----------
    بهترین مزاج هم معتدله که از هردونوع علایم یا در اصل چهارنوع علایمو در حد متوسط داره.
    ---------
    اینم بگم افراد معمولا از نظر جنسی به طبع مخالف خودشون تمایل دارن البته فقط در نگاه و ظاهر در عمل کاملا برعکسه.اما از نظر رابطه عاطفی و معاشرتو هم کلامیو این چیزا از طبع موافق خودشون خوششون میاد.
    بیشتر دیده میشه که مردای گرم مزاج زنهای سرد میگیرن و این به این دلیله که مردا بیشتر از راه نگاه تمایل پیدا میکنن.
    ---------
    خب حالا اگه ی زوج با مزاج مخالف باهم ازدواج کنن احتمال اینکه بچشون معتدل بشه زیاده ولی مثلا اگه دوتا گرمایی ازدواج کنن بچشون میشه آتیششش یا اگه دوتا سرد مزاج باشن فرزندشون میشه یخچال...
    --------
    بحث دیگه اینکه با تغذیه مناسب میشه کاملا مزاجو کنترل کرد من خودم طبع کمی گرم داشتم و چند ماه شروع به خوردن غذاهای سرد و مخصوصا با درجه سردی بالا کردم و الان حس میکنم طبعم سرد شده مثلا قبلا خیلی عرق میکردم اما الان به سرما خیلی حساس شدم تمایلاتم هم از نظر ظاهر در مورد طبع های جنس مخالف برعکس شده قبلا سرد میپسندیدم الان گرم.
    ------
    پس بنظر میرسه واسه ازدواج مشکلی پیش نیاد و نکته اینکه در طب اسلامی به مزاج شناسی اشاره شده اما در مورد ازدواج هیچ اشاره ای به مزاج افراد نشده
    به نظر من عشقه که باعث گرمی رابطه میشه و هر فردی هم توی عالم تنها یک معشوق داره که اگه صد سال هم صبر کنه ارزششو داره تا اونو پیدا کنه.خب بهتره وارد بحثای عرفانی نشیم.........
    و این رو هم بگم دوستان اگر هر چقدر سرد یا گرم مزاج باشیم در زندگی مهمه اینه که تا اخر عمرمون پاک دامن بمونیم برای خودمون.

    برترین عبادت، پاکدامنی است.   یا علی
    سلام.از دوستان عزیز یک خواهش داشتم.لطفا مساعل رو بهتر نگاه کنیم.
    به نظر من زن و شوهری که می خوان با هم ازدواج کنند باید یکیشون سرد و یکی شون گرم باشه.به این مسعله فکر کنید که اگر زن سرد باشه و مرد هم سرد باشه نتیجه ممکن بشه از هم پاشیده شدن زندگی.حالا اگر مرد گرم باشه و زن هم گرم باشه نتیجه اش اول زندگی خیلی خوب میشه اما بعدش ممکنه بشه پرخاشگری هر دو طرف.چون هر کدومشون دوست داره توی اون زندگی مشترک حرف اول رو بزنه .که این قضیه باعث دعوا در اون خانواده میشه.

    خدایا چنان کن کار ما    تو خوشنود باشی ما رستگار    یا علی
    منم پسری هستم ۲۷ساله و سرمایه دارم از همان بچگی هیچ علاقه ای به برقراری رابطه با جنس مخالف نداشتم شدیدا سرد مزاجم
    متشکرم ازهمتون.ولی ازروی ظاهر نمیشه به قطع یقین تشخیص داد.خیلیاهستن درظاهرسردن ولی باطنا گرم مزاجند.بهتره این سوال روازهم بپرسن
    اکثر خانوم های سید سرد مزاج میشن من خواستگاری یه دختر رفتم که خیلی گرم مزاج بود من تا حالا کسی مثل این خانوم گرم مزاج ندیده بودم ولی اگر یه طرف سرد باشه یه طرف گرم تو زندگی حتما به مشکل میخورن اگر مرد گرم باشه زن سرد مطمئنن مرد به بیرون کشیده میشه مرد هر زمان آماده و تمایل جنسی داره ولی نه درد حدی که زن انتظار داره حداقل به طور طبیعی پس اگه یه طرف گرم باشه و طرف دیگه سرد با هم به مشکل میخورن. 
    سلام من حدود ۶ ساله که ازدواج کردم اولایل همشرم خیلی پر شور و شوق بود اما الان خیلی سرد مزاج و اما من با وجود دختره کوچکم خیلی نیاز دارم اما اون هیچ میلی نداره و.من عذاب می کشم , نمی دانم بخاطره بچم زندگی کنم یا به خودم فکر کنم اخه من ۲۶ سالمه و.هنوز خیلی شور,و شوق دازم 
    سلام خانمهای گرم مزاج. میشه یه کار خیری بکنید و سوال منو جواب بدید.دستتون درد نکنه.من مجرد 21ساله 
    من نمیدونم گرم مزاجم یا.سردم. میل جنسیم هم در فصل پاییز کم میشه و ه. چقدر به بهار نزدیک میشیم میل جنسیم شدیدتر میشه.مثلا در بهار در طول ماه حدود 15روز شاید همی. روز میل جنسی دارم.ولی باید بگم وقتی به. مسایل جنسی فکر میکنم خیلی شدید میشه میلم.
    ولی در پاییز. در طول ماه شاید 1یا 2روز میل داشته باشم ولی منظورم اینه. که هرچی از پاییز دور میشیم میلم بیشتر میشه.حالا من گرمم یا سردم. پس فردا خواستم ازدواج کنم باید به طرفم چی بگم. خانومای گرم مزاج که ازدواج کردن در زمان مجردی مثل من بودید؟ ؟

    سلام من تو جلسه خواستگاریم این مسئله را مطرح نکردم، اما نامزدم با دومین تماس بعد جلسه خواستگاری ازم خواست تا در این مورد بحث کنیم، و من هم خیلی راحت حرف دلمو گفتم الان فقط چند روزه با هم آشنا شدیم ولی کلی از هم صحبت شدن با هم لذت می بریم.

     بابا شمام بگید بخدا راه درستش همینه

    اره اگه کسی غذای تند دوست داشته باشه حتما مزاج گرمی داره.اره فکر خوبی ک با جنوبیا ازدواج کنین.من بزرگ شده بندرم.جنوبیا غذا های تند و میپسندن
    سلام بچه ها.من توی مجردی همیشه فکر میکردم گرم مزاجم.یکی بخاطر اینکه غذاهایی با طبع گرم رو بیشتر دوست داشتم.یکیم همیشه از گرما فراری بودم.بدن میشه گرم بود.البته اهل رابطه با جنس مذکر نبودم.تا وقتی ک نامزد کردم.هنوزم همون فکرو داشتم.وقتی عقد بستم اوایل خیلی رو میگرفتم ولی تا ی مدت کوتاهی بد نبود.بعدش کم کم دیگه حوصله رابطه با همسرمو نداشتم.الانم ک دو هفته ای هست عروس شدم بخاطر ترسی ک از سکس دارم دوست ندارم نزدیکی کنم.البته همه میگن اولش همه همینطورن.بخاطر سخت بودن شب حجله.ولی نمیدونم بعد مدتی خوب بشم یا نه.شوهرم واقعا خوبه توی اوج گرم بودنشم منو درک میکنه و بهم احترام میذاره.ولی دوست دارم منم بهش احترام بذارمو خواستشو همیشه قبول کنم.البته من و شوهرم از صبح زود سر کاریم تا عصر.شاید خستگی بیش از حد این حسو کم کرده.نمیدونم والا.ولی دوران نامزدی بهترین دوران واسه شناخت مزاج همسر ایندتونه.انشالله ک همتون خوشبخت بشین
    من 4 سال با همسرم ازدواج کردم بزرگترین مشکل تو زندگیمون سرد مزاجی همسر هست ،ازدواج ما یک ازدواج سنتی بوده .
    الان خیلی دارم از این موضوع زجر میکشم و چاره ای به جز تحمل ندارم.
    تو رو خدا سعی کنید هر طور شده قبل ازدواج به این موضوع اهمیت بدین و اگر گرم مزاج هستید با یک گرم مزاج ازدواج کنید و اگر سرد مزاج هستید با یک سرد مزاج ازدواج کنید.

    دوستان مشاور و روانشناس برای همین چیزاست. از روی حدس و گمان و حرفای این و اون عمل نکنید عاقبت نداره.
    سلام راستش من همه ی اخلاق وعلایم گرم مزاجی دارم ومیلم خیلی زیادههههههههههههه شدیدا.میترسم شوهرآیندم زیادگرم نباشه خیلی سختهههههههههههههههههههههه
  • احسان احسانی
  • جالب و قابل تامل بود
    سلام
    من یه دختر مذهبی هستم خواستگارم هم از من مذهبی تر اصلا روم نمیشه راجع به این مسئله ازش بپرسم درصورتیکه می دونم چقدر می تونه توی زندگی آینده مون تاثیر بذاره
    توی حرفهاش بعضی وقت ها حرف از بچه میزنه ولی نه از اون لحاظ ، مثلا میگه فردا با سه تا بچه اگ یه سفر کاری برام پیش اومد می تونین تنهایی  تحمل کنین یانه؟!
    نمی دونم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین

    چه ربطی داره آخه میگی هر کی بچه دوست داشت گرم مزاجه!!!!!!!1
    بابا اطلاع ندارین ی حرف بی پایه و اساس نزنین خو
  • دانشجوی پسر
  • سلام. منم دقیقا همینجوریم. سرد...از رابطه بدم میاد... دوس دارم با دخترا بگم و بخندم اما سکس، اصلا...
    من فکر نمی کنم این آقایی که در پست راجبش نوشتید سرد مزاج بوده باشه چونکه عنوان کردین هیچ واکنشی نشون نداده و این یعنی ایشون مشکل و بیماری داشته که باید درمان می کرده ...سرد مزاجی یعنی اینکه طرفت با اکراه راغب به انجام میل جنسیش باشه


    در مورد اینکه میگید چطور میشه فهمید که طرف سرد مزاجه یا طبع گرم داره تجربه خودمو بهتون میگم !!!!
    قطعا در کشور ما خیلی مسائل برای خانواده ها قابل قبول و پذیرفته شده نیست ! اینکه دختر و پسر مدتی صیغه باشند بعد عقد دائم کنند ...
    من سه بار نامزد کردم ...
    نامزد اولم یکی از همکارام بود ....فک فکنم جلسه سوم یا چهارم بود که راجب مسائل جنسی و خواسته هامون با هم صحبت کردیم و بین حرفاش متوجه شدم ایشون طبع گرمی دارن ..منتهی بعد از مدتی به دلایل دیگه فهمیدم شریک مناسبی برای ازدواج با من نیست و به هم زدم
    نامزد دومم از فامیل بود منتهی 10 سال با یکدیگه مراوده نداشتیم ....
    طرف ورزشکار بود و هیکل داشت این هوااااااااااااااااااااااااا جلسه دوم خودش سریع رفت سر اصل مطلب و گفت من طبع گرمی دارم و حتی عنوان کرد ممکنه در طول شبانه روز چندین بار بخواد میل جنسیش رو ارضا کنه !!!! خوب واسه من مشکلی نبود اما دیدگاهش بر سر مسائل مختلف کاملا سطحی بود و همیشه همه فکرش توی اندام زن خوش هیکلیشون !!! سکس و ...خلاصه میشد ! بعد از یک ماه و نیم که در شرف عقد دائم بودم به هم زدم و به خونواده ام گفتم نمی تونم با این آدم با همچین افکار و خصوصیاتی کنار بیام ....
    سومین بار با همسرم نامزد کردم و مدت زمان صیغه محرمیت رو طولانی تر در نظر گرفتم ....راجب مسائل جنسی در همون هفته اول و درست در سومین جلسه صحبت کردیم و چندین بار دیگه پیش اومد خواسته ها و نظراتمون رو در این مورد مطرح کردیم ...هر دو طبع گرمی داریم و در حال حاضر سکس رو یک نیاز میدونیم که با لذت فراوونی همرائه مث لذت خوردن و خوابیدن و .....

    من فکر می کنم حالا که برای جوانان ما مقدور نیست قبل از ازدواج رابطه داشته باشن همون اول زندگی راحت و صریح راجب مقوله سکس با یکدیگه صحبت کنند ....حالا ممکنه یکی بگه مگه فقط با حرف زدن میشه چیزی رو فهمید ؟
    نه خواه ناخواه در طول مدت آشنایی یا صیغه و ...حرکات و رفتار طرف مقابل نشانه هایی رو به شما نشون میده که می تونید سرد یا گرم بودن اونو حدس بزنید
    مثلا نامزد اول من وقتی دستمو می گرفت دستش یه گلوله آتیش میشد !!!! به قدری دستش گرم میشد که می فهمیدم بیچاره تحریک شده !!!
    دومی نیاز به گفتن نبود چون خودش راحت می گفت طبع گرمی دارم و این از نگاههای دریده اش روی تن و بدن این زن و اون دختر و ..مشخص بود
    همسرم هم که قربونش برم با اینکه بچه کاملا مثبتی بوده و هست در مدت زمان محرم بودنمون امتحانشو خوب پس داد و من بابت داشتنش و انتخابم خدا رو هزاران بار شاکرم

    مساله سکس چیز مهمیه و نباید این نیازو سرکوبش کرد یا نادیده گرفتش !!!
  • محمد محمدیان رباطی
  • مطالب زیبا و جالبی بود
    موفق باشید
    دیگه کم کم حس می کردم که سوال جوابای آخره! بیشتر حرفا زده شده بود فقط سر چندتا مسئله جزیی بجث داشتیم که مهم نبود. من تصمیمو همون اول که دیده بودمش گرفته بودم گوشمم به این حرفا که می گفتن تو ازدواج با گوشت تصمیم بگیر و به چشمت اعتماد نکن بدهکار نبود. همون اولین بار که دیدمش، سیاهی چشماش کورم کرده بود و کمند ابروشم انگار پرده گوشمو پاره کرده بود. با طعنه ها کاری نداشتم. خیلی از این ور اون ور می شنیدم که مستقیم و غیر مستقیم بهم تیکه می نداختن که ازدواجی که به خاطر سیاهی چشم باشه سفید بختت نمی کنه. حوصله جواب دادنو فلسفه چیدن نداشتم خیلی که می خواستم جواب بدم یک کلمه می گفتم خوب نکنه! ولی منی که سه سال عازگار توی این شهر در اندشت با این همه مردم جور باجور پای دو تا چشم نشسته بودم حتما به آسایش زندگی نمی تونستم فکر کنم و با عقلم دو دوتا چار تا کنم.
     این بار هفتم بود که بهم جواب رد می دادن! حق داشتن. چیزی نداشتم که بهش دل خوش کنن و دختر دسته گلشونو بسپرن بهم. یه بار ازم پرسید تا جند بار دیگه می خوایید بیایید و نه بشنوید؟ گفتم جز آدرس خونه شما جای دیگه ای رو بلد نیستم! گفت گذر زمان کمکتون می کنه فراموش کنید؛ گفتم «سه سال» گذر زمان نبود؟! جوابی نداشت، سکوت کردو سرشو انداخت پایین.
     قبل از بار هشتم رفتم زیارت امام هشتم. سر درد دلو باز کردم گفتم می گن شما امامید از دل همه خبر دارید پس می دونید که من جز اون هیچ کسو نمی شناسم. خیلی دلم شکسته بود. گفتم تو زندگیم چیزی نداشتم هر وقتم که اومدم اینجا زیارت چیزی از مال دنیا ازتون نخواستم اما الان همین مال بی ارزش دنیا داره همه دنیامو ازم می گیره. دستم به دامت یا امام غریب. دل پدرشو نرم کن.
    التماسام کار خودشو کرده بود، خانوادش راضی شده بودن. اجازه دادن صحبتای خصوصی رو شرو کنیم تا خودش تصمیم آخرو بگیره. 
    گفت چیری ار مال دنیا نداری؟ گفتم نه
    گفت خوشبختیمو تضمین می کنی؟ گفتم نمی دونم
    گفت فک می کنی عاشقی؟ گفتم مطمئنم
    گفت ماندگاری  عشقتو تضمین می کنی؟ سکوت کردم
    گفت تضمین می کنی که هیچ وقت حتی ذره ای تو دلت نسبت بهم خیانت نکنی؟ سکوت کردم
    کاملا در امتدادهم نشسته بودیم روی زمین روبروی هم! سرمو بلند کردم تا به چشماش نگاه کنم ببینم هنوز همون حسو از چشماش می گیرم یا نه! هنوز به زیبایی سه سال قبل حتی دلربا تر. هنوزم با اون چشما آروم می شدم/ هنوزم برفش فلبمو زیرو رو می کرد.
    خواستم بهش تضمین بدم که متوجه حضور کسی دیگه شدم. 
    ما سه نفر بودیم؛ من بودم اون بود خدا بود! پشت سرش نشسته بود زل زده بود به لبام! می خواست ببینه بهش تضمین وفاداری می دم یا نه. 
    یاد تمام خیانتایی که بهش کردم افتادم. خیانتایی جلوی چشماش بهش کردم. اون منو می دید و من خیانت می کردم. از دلم خبر داشت ولی باز وفادارش نبودم. با نگاهش بهم گفت تو به منی که می دیدمت وفادار نبودی چطور می خوایی به این که خیلی وقتا نمی بینتت تضمین وفا داری بدی؟ 
    خیس عرق شده بودم. لیوان اب و برام پر کرد گذاشت جلوم.
    گفت چی شد؟ بالاخره وفاداری تونو تضمین می کنید؟ آبو خوردمو یه نفس عمیق کشیدم با اعتماد به نفس بهش گفتم: بله تضمین می کنم!
    بهش دروغ گفتم...
    سلام
    من 29 سالمه و 3ماهه نامزد کردم ، بچه که بودم موتورسواری میخواسته منو بدزده و بزرگتر که شدم به عواقبی که اگه منو میدزدید فکر میکنم و همچنین اخلاق تندی که پدرم داشته باعث شده فردی مردگریز باشم و ترس و تنفری از رابطه جنسی دارم و فکر اینکه خودم رو در اختیار ی مرد قرار بدم منو عصبانی می کنه، نامزدم مرد مهربون و منطقی و ترس از رابطه رو باهاش مطرح کردم و به دلیل علاقه زیادش بهم گفته حتی بعد از ازدواج تازمانی که من رضایت قلبی نداشته باشم باهم رابطه نداشته باشیم، اما من هرموقع باهاشم به این موضوع فکر میکنم و حتی برام سخته که اجازه بدم منو ببوسه، از اینکه این بوسه از روی شهوت باشه منو به هم میریزه، و من دوست ندارم اینقدر اذیتش کنم هر دفعه می بینمش به بهانه ای، گریه کنم و درآینده لذت این رابطه رو ازش بگیرم، همه میگن نامزدی شیرین ترین دوره  زندگی اما برای من سخت بوده و برام این سه ما چندین ماه گذشته!
    لطفا منو راهنمایی کنید
  • نیما به نوعروس
  • راهش اینه که هر دو خودشونو به تعادل نزدیک کنن. یعنی فرد گرم سعی کنه بیشتر غذاهای سرد بخوره و فرد سرد غذاهای گرم. البته توجه داشته باشید که فقط نوع غذا بر طبع اثر نداره بلکه روش پخت هم موثره. مثلا غذای سرخ شده نقش گرمی رو داره و باعث ترغیب به رابطه میشه.
    سرد مزاجی و گرم مزاجی نسبیه ... تو سنین مختلف و تحت شرایط مختلف زندگی متفاوته ... کلا شما قراره از لحاظ جنسی یه یکی دومایی لذت ببری ... بعدش همه چی عادی و یکنواخت میشه و همین جوری میشی که تو مجردی هستی ..
    اگه دونفربامزاج های متفاوت ازدواج کنن مشکل جدی بوجودمیادآیاراهی نداره بدون دغدغه زندگی کنن؟
    سلام
    من هم قبل ازدواج فکر میکردم خیلی گرمم.ولی بعدش دیدم سردمزاج نیستم ولی تمایلاتم از اول خیلی کمتر شده.حالا این موضوع به طرف مقابلم بستگی داره یا خودم نمیدونم.ولی در کل تا وقتی به چیزی نرسیدی اشتیاقت براش بیشتره و همین باعث میشه نتونی برداشت درستی از خودت داشته باشی


    متاهل شدی دختر؟
    تو این مسائل باید خجالت رو گذاشت کنار و راحت سوال پرسید...چون ممکنه بعدش که طرف متوجه سردمزاجی همسرش بشه منجر به طلاق عاطفی بشه و دیگه نشه خسارات روحی و روانی ای که وارد میشه رو جبران کرد 
  • علی کارگری
  • متاسفانه این مشکلات وجود دارد و همه به خاطر عدم اطلاع جوانان از نحوه برخورد اولیه است . در این زمینه کتابی به شما دوستای خوبم معرفی میکنم .امیدوارم براتون مفید باشه.
  • مهدی عبدالهی
  • از روی ظاهر میشه خیلی چیزها فهمید

    اگه تند و تیز راه میره
    غذاهای تند میخوره
    زود گرمش میشه
    تند حرف میزنه
    زود عصبانی میشه
    به ترشیجات بیشتر از شیرینی علاقه داره
    و...

    آدم گرم مزاجیه

    وگرنه بلعکس

    راستی همه فکر نکن که گرم مزاج هستن و برن به یکی با این خصوصیات ازدواج کنن
    چووووووون خیلیا شهوت سیراب نشده دارن بعد از اینکه مدتی از ازدواج گذشت میبینن طرف مقابل همش به پروپاشون میپیچه

    مخصوصا خانم ها بدونن اگه سرد مزاجن بیخود به ادم گرم دل نبندن
    چون خیلی احتمالش کمه که بتونن خودشون رو تغییر بدن

    البته امام علی میفرماید که مونث از مذکر سیر نمیشه
    لابد برخورد شوهر ها با زنشون بد بوده که میلشون کمه
    وگرنه با اخلاق خوب و ... علاقه زن به شوهرش زیاد میشه و هرکاری میکنه
    میشه یه جور غیر مستقیم پرسید یک بار من اتفاقی متوجه شدم که خواستگارم چقد سرده. سوال من این بود که اگر یک مدت طولانی مثل چند ماه یا یک سال بین زن و شوهر دلخوری باشه یا مجبور بشن از هم دور باشن و رابطه شون قطع باشه چه عاملی باعث میشه که شما خیانت نکنین. ایشون جواب دادن مگه تو یک سال چند بار قراره رابطه برقرار باشه که بخاطرش ادم خیانت کنه. یعنی ایشون سالی دو سه بار کلا نیاز به رابطه داشتن!!!!!
    در ضمن اگه کسی نمی دونه به طور طبیعی و نرمال یک زوج نسبتا جوان حدودا هفته ای دو سه بار رابطه دارن.
    ستاره جان جرا دیگه نمیای از خودت برامون بگی .الان که ازدواج کردی اصل داستانه و پر از خاطرات تعریف کردنیه.این سوالات شسته رفته رو نمیخوایم.بیا از خودت بگو که حسابی دلتنگتیم
    یه مطلب جدید بزار ستاره بانو....
    متاهل شدی وبلاگت از رونق افتاده ها!!!! اگه قراره اینطوری پیش بری بگو ما دیگه به وبلاگت سر نزنیم.
    یه تکونی به خودت بده دختر... خوبه هنوز از خونه داری و بچه داری خبری نیست.
    گیرم رومون بشه بپرسیم، میشه جواب قطعی داد؟ ممکنه خود طرفم ندونه.
    مثلا من تا حالا رابطه نداشتم. زیاد هم به اینجور مسائل فکر نکردم. از کجا بدونم گرمم یا سرد؟ دوست دارم یا نه؟ جدای از کسانی مثل این آقا که مشکل جدی داشتن بقیه تا امتحان نکنن نمیفهمن.

    واقعا خوردن لواشک چه ربطی داره به میل جـ؟ آخه کدوم آدم سالمی از بچه ها بدش میاد؟ یزدیا از دم داغن تبریزی ها همه یخ؟!
    دوست گلم
    علاقه به بچه و میل جنسی کوچکترین ارتباطی به هم ندارن و من واقعاً نمی دونم اون مشاور گرامی از کدوم منبع علمی همچین برداشتی کرده. اکثر زنهای ایرانی حتی گاهی برای فرار از رابطه با همسرشون تمایل به داشتن چند تا بچه و سرگرم شدن با اونا دارن تا وقت کمتری رو با شوهرشون تنها بمونن!!! و این البته به خاطر "نادانی" زن و مرد ایرانی از چگونگی رابطه ی درست و لذت بخشه
    به نظر من تو خواستگاری های سنتی نمیشه از طرف همچین سوالی رو پرسید! نه تا وقتی که مردم ما موقع صحبت از بچه شون هم می گن "بی ادبی بنده زاده"!!!!
    فقط یه چیز رو مطمئنم، مردهای خودخواه و یه دنده و مستبد حتی توی رابطۀ جنسی با همسرشون هم خودخواهن و نمی تونن باعث لذت همسرشون بشن و فقط به خودشون فکر می کنن و در نتیجه زن حتی اگه از اول سرد هم نباشه به تدریج علاقه اش رو به رابطه از دست میده
    ولی باز هم نمی دونم چطوری از اولش میشه فهمید!
    به نظر محل زندگی افراد هم در گرم مزاجی و سرد مزاجی شون تاثیر زیادی داره و این رو قبلا جایی هم خوندم که مثلا افرادی که در مناطق گرمسیری زندگی می کنن گرم مزاجن و بالعکس افراد که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنن سرد مزاجن!
    نتیجه گیری: با جنوبی ها ازدواج کنید :))))))))

    جالبه که اینجا و البته خیلی جاهای دیگه همه گرم مزاجن مگر این که خلافش ثابت بشه!

    بابا یه ذره هم از منظر یک سرد مزاج به این ماجرا نگاه کنید!!!!

  • دختری شاد و سرزنده
  • من و نامزدم پریروز رفته بودیم ارمایش خون بدیم
    بعدظهر که برای کلاس رفته بودیم
    یدفه گفت برو خوب گوش بده بعدا به دردمون میخوره
    البته به روش نیاوردم پر رو نشه البته بگم بیشتر جا خوردم
    این جوریه که دیگه نه سوال لازمه نه تست و اینجور چیزا
    میشه از روی ظاهر هم به چیزهایی رسید
    ادمهای لاغر بلند قد پوست های تیره تمایل به چیزهای ترش
    نشونه گرم بودنه
    میتونید یه برایند بگیرید و حدودی مشخص کنید...
    ببخشید سوال برام پیش اومد یعنی خوردن چیزای ترش با میل جنسی ارتباط داره؟ چه ارتباطی؟ عکس یا مستقیم؟
  • دُخـ ـترکـ ـبَهـ ـآر
  • قرار نیست همون اول مطرح بشه چنین مساله ای 
    میشه در قالب یک مثال مطرحش کرد و بطور غیر مستقیم
    مثلا" بگه : "من از زندگی دور و بریام خیلی چیزا یاد گرفتم از خوبی هاش استفاده می کنم از اشتباهاتشون درس می گیرم بعد از مطرح کردن چندتا مساله آخرش مطرح کنه چنین مسالی هم هست ازش مستقیم نپرسه شما سردین یا گرم در قالب یک مساله ی حیاتی برای دیگران مطرح کنه و آخرش از طرف بپرسه حالا نظر شما چیه"
    راستش چنین مسائلی هنوز تو جامعه ی ما توی جلسات خواستگاری جا نیفتاده و ممکنه باعث سو برداشت بشه

    من بشدت به نوزادها و بچه ها علاقمندم. اینو با مشاورم مطرح کردم و ایشون گفتند به این دلیله که میل جنسی بالایی داری. اونایی که میل جنسیشون بالاست و گرمند بچه های کوچیکو خیلی دوس دارند و با دیدنشون از خود بیخود میشن.
    حالا فکر میکنم یکی از راه های فهمیدنش همین باشه. که بپرسید شما نی نی ها رو میبینید چه حسی دارید یا بچه دوست دارید و...
    متاسفانه این مسایل بسیار مهم در جامعه‌ی ما تابو هست. به نظر من این مساله با توجه به  مسایل فرهنگی موجود فقط با رفت و آمد زیاد قبل از عقد یا یه دوره نامزدی و محرمیت کوتاه مشخص میشه.
    ولی از ظاهر خیلی سخت میشه فهمید! اگرم قراره سوالی پرسیده بشه غیر مستقیم باشه بهتره، حالا چه سوالی نمیدونم. خدارو شکر من این مشکل رو نداشتم :)))
    ولی میدونم که خیلی سخخخخخخته که طرف حساب سردمزاج باشه!!!!
    یا قبل عقد باید دوست بود و فهمید، یا باید مدتی صیغه بود و فهمید، و یا اینکه وقتی میرین توو اتاق صحبت کنین ببپری چیزشو بگیری ببینی عکس العملش چیه!

    من که از نظر عاطفی را حتما تو خواستگاریم می پرسم و می گم دختر عاطفی هستم.

    فکر می کنم وقتی عواطف باشه این مسائل هم باشه.

    به نظرم اصلا درست نیس که روزای اول و جلسات اول پرسیده بشه یکی یه بار تو این جلسات از من پرسید که اهل خوردن چیزای ترش و اینا هستی؟منم از خجالت مردم تازه تا کلی وقت هم سوژه خنده دوستام بود بنده خدا!به نظرم باید غیر مستقیم اونم تو جلسات آخر پرسیده بشه!
    یک چیز دیگه رو هم اضافه کنم. این آقایی که حتی در برقرار کردن اولین رابطه هم مشکل داشته اسمش سردی نیست. ایشون بیمار بوده!  به عبارتی مشکل هورمونی داشته. سردی و گرمی تعریف دیگه ای داره.
    این پستو در همین رابطه نوشتم.
    به نظر من اصلا نباید خجالت کشید و خیلی راحت در این مورد صحبت کنید. جلسه خواستگاریه دیگه مگه نه؟  پس صحبت در مورد این مسئله به هیچ وجه بی حیایی نیست. واقعیت اینه که این مورد حتی یکی از دلایل صحیح و درست برای ازدواجه!
    و میشه با یک سوال کلی مطرحش کرد...   مثلا ازش بپرسیم روابط جنـسی چقدر برای شما اهمیت داره؟   یا اینکه دلایل ازدواجو ازش بپرسیم بعد اگه خودش اسمی از این مسائل برد که هیچ، وگرنه بپرسیم یعنی این روابط برای شما مهم نیست؟!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">