خواستگاران

سلام.
این وبلاگ شرح حال خواستگاراییه که به خودشون زحمت میدنو پامیشن میان خونمون برای امر خیر و گهگاهی مطالب نسبتا مفیدی که شاید برای مجلس خواستگاری به دردتون بخوره!

آدرس وبلاگ قبلی من: http://khastegara.blogfa.com

گلی، شیرینی، چیزی؟!!!

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴ ق.ظ

آقا پسری که پا میشی میری خواستگاری اینقد زحمت میدی، لااقل دست خالی نرو!! بخدا خیلی زحمت داره یه جلسه خواستگاری... پروسه ای که قبلش طی میشه برای هماهنگیو روز و ساعت و یه سری سوالات بماند.. اون روزی که میخواد خواستگار بیاد از صبح برنامه داریم، از صبح باید پاشیم خونه جمع و جور کنیم، همه جارو تمیز و مرتب کنیم، خرید کنیم، حموم بریمو به خودمون برسیم، همه چیو بچینیم آماده تا شازده پسر معمولا با 1 ساعت هم تاخیر تشریف بیارن... بعد هم تازه با دیدنش حالت گرفته شه :دی بعد تازه دست خالییییی! لااقل این همه زحمت میکشیم یه گلی شیرینییی... لطفا شیرینیشم خوشمزه باشه که ندیم کارگرای ساختمون بغلی! دفعه اول بود البته یکی دست خالی میومد که البته بعدشم فهمیدم اصالتا اصفهانی بودن و واسم جالب بود! البته بهش میخورد از اینان که روزی 2 بار میرن خواستگاری محض فان و الایحتمل دیگه واسشون نمیصرفیده چیزی بخرن ببرن

ولی انصافا خیلی زحمت داره، باز ما یه روزه جمع و جورش می کنیم ولی یه دوست دارم وقتی بعد قریب به 1 ماه بلاخره اجازه صادر میکنن طرف بیاد یک هفته هم شروع میکنن به بشورو بساب خونه تا طرف 20 دیقه بیاد بشینه بره! اینجاش واسه من خیلی زور داره که بعضی وقتا فقط مامانه پامیشه میاد...یعنی چی آخههههه مامانتو میفرستییی... دخترم باید تورو ببینه یا نه؟ بعدم اینقد تو اون جلسه مامانه یه ریز از پسر گلش تعریف میکنه که تو چنان مشتاق میشی که ببینیش که نگو بعد با تموم اون زحمات ذکر شده جلسه بعد پسره میاد چنااااان میخوره تو ذوقت که نگو!!! د خوب از اول یه دیقه پاشو برو دیگه پسر خوب! ببخشید یکم بی اعصاب بودم خوب حق بدین دیگه ;)

 «آرشیو نظرات»

  • ستاره بانو

نظرات (۲)

اصفهانیا اوصولا دست ودل بازن این یکی نا تو از اب در اومده
من شهرکردیشو دیدم هیچییی نیورد تا سه جلسه اخرشم نشد الحمدالله
سلام,امروز وبلاگتونو پیدا کردم و خیلی خوشحالم که یکی شبیه خودمیدا کردم,از اولین پستاتون دارم می خونم و خیلی جالبه که تجربیات مشترکمونم زیاده :D یعنی پریروز باز یه خواستگار که چه عرض کنم یه ایل و تبار پاشدن اومدن خواستگاری بچه کوچیکشونم آورده بودن اما خ9ود طرف نیومده بود,خیلی پیش میاد که اینجوری پا میشن میان خواستگاری,بنظر من توهین به دختره,من که کلا اعصاب ندارم بعد این مدل خواستگارا...به هر حال کلی مشعوفم از اینکه با هاتون آشنا شدم و البته تبریک میگم چون متوجه شدم که ازدواج کردین,ایشالا که خوشبخت و سعادتمند باشین و یه عمر با عشق زندگی کنین :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">