خواستگاران

سلام.
این وبلاگ شرح حال خواستگاراییه که به خودشون زحمت میدنو پامیشن میان خونمون برای امر خیر و گهگاهی مطالب نسبتا مفیدی که شاید برای مجلس خواستگاری به دردتون بخوره!

آدرس وبلاگ قبلی من: http://khastegara.blogfa.com

عکس (زمینه روشن)

سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۱۹ ب.ظ

بعضیا طرح چادر خواستن!

- من تو همه مراسم های خواستگاری اینو سرم میکنم.. چادر عروسه! یکمم برق میزنه، 3سال پیش از زرتشت خریدم.. 

این یه طرح دیگس.. رو سر قشنگتره! زمینش مثل اون روشن نیست، چون بعضیا خیلی روشن سرشون نمیکنن! یکمم باز برق میزنه ولی نه زیاد که تو ذوق بخوره! 

اینم روسریای زمینه روشنی که مخصوص خواستگاری سرم میکنم ;)

بعضیا همیشه همه چیشون رنگای تیره اس حتی تو خواستگاری! سعی کنین رنگای روشن و شاد سرتون کنین اصلا مخصوص این مجلس بخرین بذارین کنار! 

 چندی پیش یکی از خواننده ها که گویا از دست دخترا هم یکم شاکی بوده نظر داده بود که: "دختر خانومای عزیز لطفا وقتی واستون خواستگار میاد لباس رنگ روشن بپوشین. این نکته واقعا روی من که میرم خواستگاری تاثیر داشته. لباس یا چادر رنگ روشن شما رو شاداب نشون میده و لباس تیره برعکس"

- بلاخره یکی عکساشو فرستاد، این چادر و روسری مطهره، اینم لباسش.

- اینم چادر و روسری عسل جان.


*این عکسا فقط به درخواست بعضی از دوستان جهت ایده دادن بود وگرنه کاملا سلیقه ایه :)

**دوستان پیشنهاد دادن همه عکس لباسای مخصوص این مجلسشونو بفرستن تا بقیه هم ببیننو ایده بگیرن.. آدرسی که آپلود کردینو برام بفرستین من اینجا میذارم ;)

  • ستاره بانو

نظرات (۳۴)

اینا ام چادر و روسری های مخصوص خواستگاری من که با بلوز و شلوار می پوشم:
http://bayanbox.ir/id/4328983770743730789
http://bayanbox.ir/id/9176115946245824343
البته تا حالا فقط اون صورتیه رو پوشیدم و اون کرمیه هنوز دوخته ام نشده!

سلام

چادرت خیلی قشنگه

من واسه مراسم خواستگاریم یه چادر خریدم خیلی روشنه (سفید)خودم دوسش دارم اما تا اومدم خونه خواهرم گفت این چادر واسه مراسم بله برونه خیلی ناراحتم قراره شب پنجشنبه بیان لطفا راهنماییم کن دوس داشتم عکسشو بذارم اما دادم خیاط بدوزه

اگه ممکنه به ایمیلم جواب بده ممنون میشم

 

سلام دخترا !!!
چقدر شیرینه که راجع به این قضایا صحبت کنیم. من 27 سالمه. راستش هرچند حرف زدن راجع به این قضایا شیرینه ولی من واقعا اعصابم به هم میریزه. مجالس زیادی از این دست رو پشت سر گذاشتم ولی تا الان نتونستم نیمه گمشده امو پیدا کنم. هروقت قراره خاستگار بیاد به قدری عصبی میشم که تا چند روز حالم بده و آرزوی مرگ میکنم. دقیقا نمیدونم چرا؟ ولی یه خاطره ناخوشایند دارم.2 سال پیش 1 خاستگار داشتم که بعد از 2 جلسه صحبت و کلا3 جلسه دیدار با خانواده درست همون لحظه که همه فکر میکردن داره درست میشه، دل شوره بدی گرفتم. من یه عادت خیلی بد دارم که همیشه برا ازدواج استخاره میگیرم، برا آروم کردن خودم استخاره کرفتم و به شدت بد اومد. جرات نمیکردم به مامانم بگم.خاهرم گفت دعا کن از طرف خودشون تموم بشه. خلاصه بعد2روز مامی پسره زنگیدو گفت پسرم استخاره گرفته و بد اومده... من ازیه طرف خوشحال شدم ولی هنوز با گذشت این مدت همش احساس میکنم اون مرد زندگیم بود...
این یه درددل بود. از اون به بعد هم برا هر خاستگاری فشار زیادی بهم وارد میشه. نمیدونم کی میخاد این قصه مسخره زندگی من به پایان برسه؟؟؟
خیلی خسته ام. ولی مشخصه شماها هنوز اول راهید. برام دعا کنید خیلی زیاد
تو وبلاگم چن تا عکس گذاشتم دوس داشتی بذارشون تو وبت!
راستی منم رمز میخواااااااام
چادر و روسریت خوشگله.ایشالا یه بخت خوشگلم نصیبت بشه! :)
از ما که گذشت...!با این حال باید اجازه بگیرم که آپلود کنم بذارم برات یانه!!؟؟
یعنی هر روز باید بیایم این پست رو باز کنیم شاید شاید کسی عکس داده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سخنه خوب یه جا جمع کنی بهتره
  • عجل فرجه
  • ابجی چقدر سلایق ما شبیه به همه !!

  • ساحل بارانی
  • مطهره جون لباست خیلی خوگشله ! مراسمت چی شد؟
    سلام
    چادر صورتیه محشره اون چادر تیره تره هم خیلی قشنگه مثل نقاشی های ابر و باد میمونه!
    من معمولا لباس و روسری رنگای گرم میپوشم  مثل قرمز و بنفش و...
    این رنگا بیشتر بهم میان و صورتم رنگ و رو میگیره!!
    میخوام برم چادر بخرم هر وقت خریدم عکسشو میفرستم
    البته یکی دارم که مامانم گذاشته برا بله برون!!

    سلام

    من ازدواج کردم ، روز خواستگاری سارافون پوشیدم، به نظرم هر طوری که واقعا هستید روز خواستگاری لباس بپوشین، اگر چادری نیستید چادر سر نکنین.

    سلام !
    من هر بار عزا میگیرم چی بپوشم !
    هر بار هم یه چیز متفاوت پوشیدم ، از همه نظر هم روسری ، هم چادر ! چادرامم از مامانم کش میرم :))
    ولی من چون گندمیه صورتم ، رنگ روشن بهم زیاد نمیاد !
    من چادر سرم نمیکنم ، لباس پوشیده ، یعنی کت و دامن پوشیده میپوشم با یه شال همرنگ
  • ساحل بارانی
  • اها الان دیدم،ریز بودم ندیدمش مادر!!!
  • دختری که خدا دوستش داره
  • جواب من برا فهیمه:
    من اول وامیستادم مثل فیلما و مامانم صدام می کرد میومدم اما بعدا که سخنرانی دکتر شاهین فرهنگ رو در مورد ازدواج موفق گوش دادم دیگه از همون اول هستم
  • ساحل بارانی
  • کو عکس لباس مطهره؟؟؟؟؟؟
    اینم بگین وقتی شازده پسرم با خودشون میارن منه دختر همون اول بیام احوالپرسی یا بعدش؟اصلا بزام اونجابشینم؟
    پاسخ:
    من خودم صبر میکنم چند دیقه بعد که مامی میاد چایی ببره میرم جلو ;)
    لباسای مطهره چقد خوشکله.چادرش هم خیلی خوشکله :)
  • دختری که خدا دوستش داره
  • امروز یه خواستگار برا امر خیر تماس گرفته بود و یکی از دختراش مامایی میخوند و دیگری پزشکی و این باعث شد من دودل بشم بیان یا نه؟
    نظر دوستان چیه ؟
    من خودم کارشناس آی تی خوندم و از یه خانواده متوسطم
  • دختری که خدا دوستش داره
  •  من وقتی خواستگار میاد میمونم خودم در کل جوراب شیشه ای دوست دارم اما خوب شاید طرفم مذهبی باشه در کل نمیخوام دروغ بگم که من مذهبیم اما از جوراب پارازین استفاده میکنم چون دلم نمیخواد به خاطر پوششم منو رد کنن ! و دلم میخواد اگر خیلی مذهبی بودن من بگم نه!
    من یه دوستی داشتم برا داداشش رفته بود خواستگاری و چون دختر شلوار سفید پوشیده بود دوستم گفته بود این چرا شلوارش سفیده؟؟؟؟؟؟؟
    خودمم یه خواستگار داشتم اومدن و پسره گفت همسرم باید به خاطر شغل من چادری باشه این درحالی بود که من اونا که اومدن اصلا چادر سرم نبود!
    سلام
    منم یه چادر دارم عین اون چادر صورتیه، ولی اصصصصصلا واسه مراسم خواستگاری نمیپوشم، یعنی مامانم خریدتش واسه عقدم!! و میگه الان زوده... منم البته همین نظرو دارم، آدم توش عین عروسا میشه
    و چون پوستم خیلی سفیده روسری قهوه ی و آبی و اینا میپوشم، بیشتر بهم میاد
  • یه دختر دم بخت
  • باریک چه ایده خوبی.در اولین فرصت عکس میگیرمو میفرستم
    منم یه روسری داشتم که برا اکثر خاستگارا اونو سر میکردم! خیلی بهم میومد. فردا پسفردا برات میذارم بذاری :)))))


  • مونالیزا
  • خیلی قشنگ و نازن چادرو روسری هات
    فقط حیف این خونه جدیدت شکلک نداره برای ما
    روسری راستی و چپی ت خیلی قشنگه :) 
    پی نوشت: من از رنگ سفید خالص خوشم نمیاد یعنی بم نمیاد وگرنه اون وسطی هم شیکه :)
    وای عجیجم چ خوش سلیقه وناز...

    درمورد رنگ یه چیزی به دوستان بگم، مهم تر از اینکه روشن یا تیره باشه مهم اینه که بهتون بیاد! کسانی که رنگشون سفیده و به خصوص اگه آرایش ندارن یا فقط کرم پور و پنکک دارن اگه روسری رنگ روشن و بی روح بپوشن ممکنه رنگ پریده ب نظر بیان که بهتره روسری با رنگ زنده بپوشن.

    در مورد دوستانی که خواستگار کم دارن هم بالاخره مهمونی که میرن! بین لباس های مهمونی شون لباس مناسب تر برای خواستگار انتخاب کنن اونو بپوشن یا اگه خواستن برای مهمونی یه وقت لباس بخرن یه جوری بخرن که دوجانبه کاربرد داشته باشه

    روسرس صورتی؟؟؟اینا که هیچ کدوم صورتی نیستن!!!
    با دختری که خدا دوسش داره به شدت موافقم من همیشه سر لباس پوشیدن تو این مجالس مشکل دارم!از یه طرف نمی خوام خیلی جلف و باز باشه از یه طرف نمیخوام خیلی حاج خانومی باشه! اگه یه پست بذاری که همه لباساشونو بفرستن من اولین نفر عکس میفرستم!:)
    پاسخ:
    منظورم شیری صورتیس P:
    چه خوب! خوب بفرس من همین جا میذارم ;)
    سلام عزیز دل :)
    ممنووونم که چادرا و روسریاتو گذاشتی:)
    روسری من آبی فیروزه ایه..چون این رنگ بهم میاد:):پی
    فرداس جلسهه..
    بعدش از چادر و روسریم عکس مبندازمو نشونت میدم:)
  • دختری که خدا دوستش داره
  • یه پیشنهاد بدم
    کاش همه دختر خانم ها لباسایی رو برا خواستگاری هاشون می پوشن رو عکس بگیرن برات بفرستن تا از سلیقه های هم ایده بگیریم
  • ساحل بارانی
  • به نظر منم اون روسری صورتیه خععلی نازه... فقط یه سوال، ساتنه؟ اون وقت لیز نمی خوره زیر چادر؟

    عزیزم خودت چون خیلی خواستگار داری لباسای مخصوص داری براش، ماها که اینقد خواستگار نداریم که نمیشه خرید گذاشت کنار چند سالی یه بار استفاده کرد،اسرافه!!!!!

    چادر صورتیه چه قددررررررر جیگره، یعنی ته عروسه! خعلی خوگشله!!

    ولی یه چیزی اون یکی چادر که به هیچ کدوم از روسری ها نمیخوره! یا اون روسری کرم قهوه ایه که به هیچ کدوم از چادرا نمیخوره!

    راستی اینجا بهتر از بلاگفاست؟!میشه بگی چه چیزاییش بهتر ازبلاگفاس؟

    پاسخ:
    آفرین به این دقت! آره اون یکی چادررو با روسریای دیگه که به یاسی بخوره سرم میکنم! جلسه اول همون چادر سفیده با روسری صورتیس...
    آره از نظر من بهتره! بهترینش اینه که خودش آپلود عکس میکنه! آمارشم خیلی جالبه! و یه سری چیزای دیگه که باید خودت ببینی ;)
    چقدر باحاله این سرویس بلاگدهی
    زمینه ی وبلاگتم خیلی خوبه روشنه:)
    سلام ستاره بانو
    منم ازین چادرا میپوشم وقتی خواستگار میاد:)
    یه سریا هم سارافون میپوشن
    ولی من دوس دارم یه بلوز خوشگل زیر چادر بپوشم با شلوار که راحت تر باشم
    انتخاب سارافون و لباس بلند برای خواستگاری خیلی سخته  بابا


    اون روسری صورتیه چه خوشگله 

    باوشه از رنگای روشن استفاده می کنیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">