خواستگاران

سلام.
این وبلاگ شرح حال خواستگاراییه که به خودشون زحمت میدنو پامیشن میان خونمون برای امر خیر و گهگاهی مطالب نسبتا مفیدی که شاید برای مجلس خواستگاری به دردتون بخوره!

آدرس وبلاگ قبلی من: http://khastegara.blogfa.com

مژده مژده! :)

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲ ق.ظ

زین پس هر از گاهی مطالبی با موضوع "دخترانه ها" فقط مخصوص جنس مونث به صورت رمزی به نمایش درخواهد آمد!

جهت گرفتن رمز فقط از طریق این پست اقدام شود.

با تشکر

  

"دخترانه ها" گاهی تنها یه مشت شر و ورو حرف دله! نخوندینم نخوندین! :P


این بلاگ گویا گاهی برخی نظراتو به دست من نمیرسونه! گاهی هم نظرات خصوصی از دستم در میره! اگر بعد از مدتی رمز به دستتون نرسید دوباره درخواست بدین من حتما براتون میفرستم! J

 

  • ستاره بانو

نظرات (۱۳۴)

سلام... وبلاگ شما خیلی خوبه:)) خوش بخت و عاقبت بخیر باشین ...راستی چطور میشه رمز گرفت؟
همه آرشیوت رو خوندم. انشالله الان ه همینطور سرحال و شاد باشی و خوشحال. بی زحمت به من هم رمز بده
سلام عزیزم میشه به منم رمز رو بدی واقعا به تجربه هات احتیاج دارم.مرسی
به منم رمزمیدین ؟کل وبتو خوندم خیلی دوس دارم دخترانه هاشم بخونم
سلام ستاره جان،نوشته هات زیبا هستن.امکانش هست به منم رمز بدی؟
سلام ستاره جون.چقد وبت قشنگه عزیزم.منم رمز میخام پلیز
سلام خوبیدعزیز  ..رمز  میخوام مرسی  دعا کنم تو این روزا میخوام ازدواج کنم  ماجراهاشو برات میفرستم
میشه رمز داشته باشم؟
منم رمز لدفا:)
سلام منم رمز :-)
سلام من شما رو از طریق وبلاگ خصوصی های ی زن دیدمو حسابی وبلاگتو شخم زدم خیلی خوشحال میشم رمزتو ب میلم بفرستی آخه وبلاگی چیزی ندارم :-)
ممنونعزیزم
میشه برای منم بفرستی وبتو تا اینجا خوندم دوست دارم بازم بخونم

salam

vaght bekheir

age emkanesh bod be manam ramz bede mamnon

سلام ، خوشم اومد دوست دارم کامل بخونمت
دوست داشتی بهم رمز بده...
  • یه دختر دم بخت
  • ستاره منم رمز
    سلام ستاره جان.رمز لطفا
    سلام ستاره جان
    از وبلاگ قبل اثاث کشی کردی معلوم نیست چرا رمزیش کردی عزیزم
    اگر تمایل داری به من هم رمز بده 
    دوست دارم نوشته هات رو
    لباس هایی که واسه خواستگاری میپوشی خیلی خوشگلن :)

    رمز لطفا

    پاسخ:
    به چی بفرستم عزیزم؟

    سلام.

    اگه ممکنه رمزت را می خواستم.

    خواننده قدیمی هستم

    به منم رمز میدی عایا؟؟
    سلام عزیزم من تازه اومدم اینجا رمزو به منم میدی
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    من یه بار نظر گذاشتم ولی انگار ثبت نشده!!!  خب باشه دوباره میذارم ستاره جون درخواست رمز کرده بودم

    سلام

    از رمز خبری نشد چرا؟

    سلام ستاره جان.رمزو بده لطفااااااا
    خوشحال میشم بهم سر بزنی
    راستی ستاره چرا وبت رو عوض کردی؟
    رمز رو بده ببینم چی میگن این دخترا
    دمت گرم ستاره با این کارت خواننده های خاموشت هم خودشونو لو دادن
    ســــــــــــلام ستاره جون رمز ندارم
    سلام
    دو سه روزه کشفت کردم, لطفا رمزها رو بده ک اکتشافم نصفه نمونه!
    رمز خاطره تلخ رو هم لطفا....
    سلام
    همیشه خاموش میخونم
    اگه مایل بودی رمز بده خانومی؟
    سلام ستاره :) رمز لدفن ^_^
    ما دختر میباشیم و درخواست رمز هم داریم پلیز !
    سلام ستاره بانو
    چند وقتی میشه که میخونمت
    مطالبت واقعا جالبه
    خوشحال میشم رمز داشته باشم
    لطفا واسه منم بفرست
    manam ramz mikham
    salam
    سلام ستاره جان
    ایمیلمو واسه گرفتن رمز گذاشتم به اسم پسره ولی مطمئن باش که دخترم!

    ای بابا ببین خواننده های خاموشو به چه کارای سخت و طاقت فرسایی (کامنت گذاشتن) وا میداری :D
    رمزو بده دختر جان
    مرسی :*
    رمز جیگر
     ستاره جان رمز رو میدی؟
    منم رمز رو می خوام. از خوندن وبلاگت خوشحال می شم
    سلام گلم خوبی ؟
    تازه با وبت اشنا شدم..
    مطلبای خیلییییی خوب و مفیدی میذاری ممنوووووون
    عزیزم رمز لطفا
  • طهورا عاشق
  • سلام من هم جز خواننده هاتونم میشه رمز داشته باشم؟
    منم رمز میخوام :)
    سلااااام ستاره جون منم رمز میخوام
    سلام.عزیزم.من چن وقته ک پیگیروب قبلیت هستم. الانم ازت رمزمیطلبم. انشاله این پیامم بدستت برسه.چون باگوشی اومدم نشدبرم بیان ثبتنام کنم. ممنوووون
  • هانیه سادات
  • سلام
    رمز لطفا :دی
    سلام
    اگه میشه به منم  رمز بدین
    به منم رمزی میدی لطفا 
    پاسخ:
    خانومی آدرس وبلاگو اشتباه فرستادی!
    به منم رمز مطالبتو میدی 
    salam setarebano man khanande khamoshet bodam hamishe matalebeto mikhondam kheili delam miad ramz dashte basham ke betonam baghie matalebetam bekhonam

    salam setare joon

    رمز میدی لفطا؟؟

    سلام، میشه رمزتون رو ب من م بدید.
    سلام....اگه امکانش هست  ممنون میشم رمزو ارسال کنید لطفا...
  • مامان رادین
  • گرچه آب از سرم گذشته ولی نوشته هاتون رو دوست دارم و رمز میخوام
    لسلام.طفا رمز رو به من هم بدید

    سلام منم رمز میخوام.

    رمز نمیذاشتی راحت تر بود که...ممنون میشم رمز بدی:)
    رمز لدفن
    پاسخ:
    ایمیل لدفن!
  • مامان محیا و فاطمه
  • سلام ستاره خانم

    منم میخونمت اما حالا که رمزی شدی.!!!

    میشه لطفا...

    سلام
    در صورت امکان به منم رمز بدید
    ممنون
    منم رمز می خوام ستاره جون،کنجکاو شدم این رمزدارا رو بخونم
  • نانا (همکار دکتر مظاهری...!)
  • منم میشه رمز بخوام؟؟
    سلام چرامطالبتون رمزی شدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من همیشه شمارومیخوندم.خدائیش استفاد هم میکردم.منم دوس دارم از تجربیات شما استفاده کنم.آخه خواهر ندارم تک دخترم.میشه لطف کنیدورمزوبه منم بدید.؟؟؟

    سلام

    منم رمز میخوام ستاره جوون

    hi :D pass PLZ
    رمز پلیز:):********
    سلام
    ستاره جان شما شرایطی که مد نظرتونه برای دادن رمز رو بگین تا هر کس شرایط رو داشته باشه بیاد.الانم که کل مطالب جدید رو رمز دار گذاشتین.مخاطبین شما چطور باید ثابت کنن دخترن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام.خاموش ها روشن میشوند.منم رمز؟
    منم رمز:)
    سلام ستاره جان.
    میشه به منم رمزو بدی؟
    سلام
    منم رمز میخوام ;-)
    سلام
    من از خواننده های خاموش وبلاگتون هستم
    میشه به منم رمز بدید
    ممنون
    لازم نیست بگم که اینجا رو خوب میدونم که میخونم
    بابت کل وبلاگم ممنون
    سلام
    منم رمز....
    بوی فیمینیسم میاد!
    زنده باد جنس مخالف من...
    سلـــام ....
    منــم از خــواننده های خاموشــتون بودم
    ممنون میشــم هم لینــکم کنی هم رمــزبدی :)
    این همه تبعیض آخه برای چی؟ 

    بده ما هم یه چیزی یاد بگیریم!

    حیف که خوندن اینا ارزش دروغ گفتنو نداره!
    :) هیچی دیگه ما هم جزو پیگیر ها هستیم! مرسی
    سلام ستاره جان خونه ی نو مبارک

    رمز رو به منم میدی؟
  • جودی آبوت با موهای مشکی
  • من چى؟؟؟/

    سلام

    خوب منم میخوام دیگه :D

    سلام

    منم رمز می خوام

    مرسی عزیزم
    ببخش چندبار فرستادم اخه با گوشی تو اینترنتم فک کردم نظرم نرسیده
    مرسیییییی
    سلام خوشحال میشم رمز رو داشته باشم
    سلام
    منم رمز میخوام،ولی وبلاگ ندارم ،میشه به ایمیلی که نوشتم بفرستین.لطفا ایمیلم نمایش داده نشه.
    slm azizam agar emkan bashe ramz mikham web ghablit mikhaundam
    movafagh bashi
    ستاره بانو من میتونم رمزو داشته باشم؟؟؟
  • دختری که خدا دوستش داره
  • رمز مخوام

    سلام

     

    لطقا رمز؟:)

  • تک دختر تنها
  • سلام ستاره جون. اگه ممکنه رمز مطالب دخترونه رو به منم بده.
    سلام ستاره
    مجبور شدیم آنلاین بشیم اونم واسه گرفتن رمز :)
    رمز پلیز ???
    سلام ستاره بانو.منم رمزززز....
  • دختر معمولی
  • منم می خوام :)
    ستاره جون همه خاموشا دارن یواش یواش روشن میشن:))منم یکى از همونام:)منم رمز میخوام لطفنى
    ستاره جووونم ،لطف میکی به منم بدی عزیزم؟
  • افروزسادات
  • سلام ستاره جان.
    منم رمز می خوام لطفا.
    سلام
    من مدتیه خواننده خاموشم. میشه بهم رمز بدین؟
    ممنون
    سلام عزیزم من خیلی وقته وبلاگ شما رو دنبال می کنم ولی خاموش 
    خیلی خو ب می نویسی و یکجورهایی کمک می کنی آد. درست تر تصمیم بگیره ممنون می شم رمز بدی 
  • فایی و ایمی
  • خانوم رمز...
    سلام ستاره جان.لطفا رمز رو برای منم بفرستید

    از وبلاگ زیبات هم ممنونم.من که با خوندن نوشته هات خیلی آروم شدم.

    سلاااام ستاره جون
    رمز رو برام میزاری.
    مررسی.
    عزیزم خوشحال میشم رمزتو داشته باشم.
    سلام ستاره جان
    به ایمیلم رمز رو میفرستی؟
  • پــ ــرتـــ ــو
  • ستاره جون من از خواننده های خاموش بودم! ولی مجبورم کردی روشن بشم :دی
    پیلیز رمــــــــــز :)

     سلام عزیزم. خوشحال می شم منم رمز پستای دخترونت رو داشته باشم.

    منم رمز میخوام ...
    سلام ستاره جان
    میشه منم رمزو داشته باشم عزیزم؟؟

    سلام ستاره جوووون

    به منم رمز میدی؟

    سلام
    چرا رمزی شد یهو؟ :(
    میشه منم داشته باشم؟
    سلام رمز پیلیز

    hi  khobi azizam

    az matalebet khosham miyad 

    lotf koni passo bedi mamnon misham

  • مونالیزا
  • منم رمز میخوام

    سلام ستاره جون میشه رمز رو برام بفرستی؟

    عزیزم لطفا به من هم رمز بدین. 
    منم میتونم رمز داشته باشم؟
  • بید مجنون
  • سلام
    رمزش چیه ستاره جان؟
    مواظب باش کسی خودشو به جای دختر جا نزنه!

    عزیزم ایمیلمو تو کامنت قبلی اشتباه زده بودم.درستش اینه:goddess_e1983@yahoo.com
    سلام.اگه میشه منم روزو داشته باشته باشم
    سلام ستاره جان
    خیلی عالی میشه
    لطفا به منم رمز بده!
    آبجی این رمز ما رو هم رد کن بیاد. به جون دادا من دخترم!
    پاسخ:
    اا ؟!!
    سلام ستاره خانم
    به ماهم رمز تعلق میگیره؟
    وبلاگ در کارمون نیست خواهر
    سلام
    با این پستت ما رو از خاموشی در آوردی ;)
    منم رمز please
    :)
    بالاخره رمز و بهمون میدی یا نه؟:(((((((((((((((
    سلام
    منم رمز میخوام. ولی وبلاگ ندارم. چی کار کنم؟:(
    پاسخ:
    به چی بفرستم خوب؟!
  • ساحل بارانی
  • منم می خوام ،فقط از کجا می فهمی کی دختره؟؟؟؟؟
    منم رمز میخوام ستاره جوون
    پاسخ:
    خانومی وبلاگتو باز نمیکنه!
    کار خوبیه!
    منم رمز :)
    سلام . پست دخترونه فکر خوبیه واقعا . منم رمز میخوام
    سلام ستاره جون رمز میخوام؟
    پاسخ:
    به چی بفرستم؟!!
    سلام ستاره جون من میخوام زود عروس بشم ولی خواستگار خوب ندارم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام عزیزم! از خدا بخواه انشالله یه خوبشو نصیبت کنه! P:
    عالییییییییی میشه منم رمز میخوام:)))))))))))))
    رمز منو رد کن بیاد ستاره :P
    سلام ،میشه بگی چی شد که این تصمیم رو گرفتی ؟
    منم رمز می خوام ها 😜😜😜
    رمز این پست دخترونتو هم میخوام میشه به منم بدی؟
    دارم آرشیوتو میخونم رسیدم به اون قسمت رمزیش(خاطره تلخ) رمزشو میخوام میدی؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">