خواستگاران

سلام.
این وبلاگ شرح حال خواستگاراییه که به خودشون زحمت میدنو پامیشن میان خونمون برای امر خیر و گهگاهی مطالب نسبتا مفیدی که شاید برای مجلس خواستگاری به دردتون بخوره!

آدرس وبلاگ قبلی من: http://khastegara.blogfa.com

بــــــــله!

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۱۱ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

النِّکاحُ سُنَّتِى، فَمَن رَغِبَ عَن سُنَّتی فَلَیسَ مِنّی...

دوشیزه مکرمه و معظمه سرکار خانم آیا به بنده وکالت میدهید تا شما را به عقد دائم آقای ،با مهر معلوم، دربیاورم آیا بنده وکیلم؟!

با اجازه ....  بـــــــــــله

 

* با اجازه ؟! یه جمله قشنگ بگین! چی به نظرتون قشنگه؟! :P

  

  • ستاره بانو

نظرات (۱۱۱)

  • السلام علیک یا ابا صالح المهدی (عجل)
  • سلام دوستان ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ روز عقدم هست برامون دعا کنید 

    استان هرمزگان شهرستان میناب 

    من توعقدم گفتم بااجازه پدرم وبزرگترای جمع بله.به نظرتون بایدمادرمم می‌گفتم

     

     یه متن شیک زیبا بگید

     

    با اجازه از ساحت مقدس اقا امام زمان عجل الله تعال و شریف و خانم فاطمه الزهرا(س)و پدر و مادرم "بله"

    من و رلم چند یه سالو نیمه پای همین همومیخایم من چهارده سالمه و اونم هفده و نیم آیا امکانش هست خودمون دوتا تنهایی بریم عقد دائم کنیم و الفرار؟

     

     

    تو رو خدا قسمتون میدم راهنمای کنید این دوتا عاشقو

    با توکل به خدا و با اجازه پدرو مادرم و بزرگترا بله

    دوستان من پدرم فوت شده ۳ ساله هنوز قلبم داغداره

    چجور جمله ای بگم که پدرمم اسم برده باشم

    به نام نامی الله به ازن فاطمه زهرا با اجازه آقا امام زمانم با اجازه پدر مادر همسرم و پدر مادر خودم وبزرگترای این جمع بلههههه

    با اجازه پدر ومادر هزیزم بزرگترهای مجلس بله

    بااجازه ازاقاامام زمان ویاری امام حسین (ع)بله

    با توکل ب خدا واجازه بزرگترها بععععععععله.

    سلام بچه هاچندروز دیگه عقدمه خانواده ی شوهرم خیلی کلاس دارن دوس دارم یه بله ی شیک بگم دهنشون واااا بمونه میتونید راهنمایم کنید .ممنون
    با توکل بر خدا و اجازه از محضر امام زمان بله
    سلام بچه ها منم آخر هفته عقدمه به نظر تون چی بگم بهتره وچه لباسی بپوشم بهتره
    دوستان سلام 
    عروس های آذری به زبان ترکی چی باید بگن؟؟ لطفا نذر بدین 
  • آزیتا راست بالا
  • سلام ببخشیدمیخام عقدکنم لطفن یک جمله قشنگ بگیدبراگفتن بله🙏
    ابجی من گفت با یاد الله با ذکر زهرا با اجازه بزرگترا بله
    با کسب اجازه از محضر امام زمان و با الگو گرفتن از زندگی حضرت فاطمه و امام علی و بزرگترای مجلس علی الخصوص پدرو مادرم بله
  • مژده از گیلان رودبار
  • من که میگم با توکل بر خدا و با اجازه مامان و بابای مهربونم و تک ستاره قلبم بعلع 😍😍
    عروس چقد قشنگه ایشالله مبارکش باد کیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلییییییییییی 
    با استعانت از خداوند منان،ائمه اطهار و قرآن کریم و همچنین پدر و مادرم و همه بزرگان بله❤❤❤❤
    Gسلام دوستان میخواستم راهنماییم کنین من چطور بله بگم که خوب باشه هم بی احترامی نشه
    سلام خانوما..
    من میخوام عقد ببندم نمیدونم بله رو چجوری بگم..راستش اصلا روم نمیشه بله رو بگم میشه راهنمایی کنید؟؟
    سلام به همه دوستان.من اخر هفته عقدمه لطفا کمکم کنید تا بهترین جمله رو بتونم بگم...ممنون
    سلام منم سه شنبه توی مهربرون صیغه ام را میخونن و جشن عقد برای بعد محرم میزارن استری دارم تپق نزنم گریمم نگیره چون خیلی احساسی هسم
    با توکل  بر خدا ،زیر سایه امام زمان  و با اجازه  پر ومادرم  و بقیه  بزرگتر ها بعله...........  گیلی لی لی لی لی لی 😊😊😊😊
    با اجازه بزرگ ترا و خانوادم بلههههههههههههههه
    سلام اول تبریک میگم به ستاره جون


    ترو خدا برای من هم ددعا کنید که به عشقم بررسم


    اگر هم  نخدایی نکرده نرسم هیچ وقت ازدواج نمی کنم
    واسه همتو آرزو ی خوش بختی دارم
    سلام بچه ها راستش منم عقد دااارم ب نظرتون چی بگم؟فامیلای شوهرم خیلی باکلاسن فیلم  عقد بعضیارو دیدم جمله های خارجکی میگفتن😀😀😊😛شوهرم میگه توبایدبزنی رو دستشون😞ب نظرتون سکوت کنم یهو فحش بدم؟؟اخه تاحالا کسی این کارو نکرده بینشون😂

    من باشم میگم...
    باتوکل برخدای عشق وعاشقی وبااجازه ی خانوادم بزرگترا بله
    هم شیک هم احساسی وقشنگ
    با اجازه همه بلههههههههههه
    با اجازه بزرگترها و پدر و مادرم و آقا امام زمان (عج) بعله
    چ خانمااے  پروویی  خجاالت  نمیکیشین نخخ خخخخخ   ههههه
    با اجازه تک ستاره ی اسمان قلبم بله
    با اجازه شاه قلبم بله

    میشه گفت

    به امید خدا

    بله

    نظرت؟!!!

    خوشبخت باشی انشالله  :)
    خیلی نامردی بابا مگه دو خط از خودت گفتن چقدر سخته
    :(((((((
    سلاااااااااااااااام .
    دو ماه گذشت و نیومدی تعریف کنی یعنی اینقد سرت شلوغه حتی 5 دقیقه هم وقت ازاد نداری؟ حتمن دوست نداری ما در جریان باشیم
    خب مثل اینکه به سلامتی بعله رو دادی ! مبارک باشه :) منتظر خبرای خوشت هستیم
    والا همه عروسا یه هفته بعد میان آپ می کنن. یعنی اینقدر شوهر به مذاقت خوش اومده؟:)
    پست اول پاک شد؟؟ یعنی دیگه تعهدم نداری به اینجا؟؟
    ایشون رفتن گل بچینن ولی اگه درخت هم بود تا الان چیده شده بود فک کنم :))
    خیلی طولانی شد....

    همش تقصیر اون مخاطبیه که اومد گفت اتفاقات خواستگاریاتو برای کسی تعریف نکن و ....

    لینک شدین در صورت تمایل لینکم کنید

    من وبلاگ قبلی شما کامل خوندم خیلی جالب بود

     

    من میخوام بگم : با توکل به خدا و با توسل به 14معصوم بویژه امام زمان و با اجازه پدرو مادرم و بزرگترا بععععععععععععععععععله !!!!

    عاشق تعهدت به این وبلاگم !
    سلام خوبین بچه ها من میترسم ازدواج کنم نمیتونم به مردا اعتماد کنم فکر میکنم خیانت میکنن مخصوصا تو این دوره زمونه که اوضاع خانوما تو کوچه و خیابون خرابه تروخدا کمکم کنی فکر میکنم چشم پاک نیستن
    کجایی دوستم بیا دیگه
    وااااای مبارکه ستاره جان
    انشالله با خوبی و خوشی سالیان سال در کنار هم عاشقانه زندگی کنین :)
    ستاره بانو خجالت نمیکشی نمیای اینجا؟!!من با این وضعیت کیام اما خودت....خجالت داره ها...زود بیا...
    سلام
    سال نو مبارک
    البته ببخشید با تاخیر تبریک گفتم
    آدرس شما عوض شده و من از بر.وز کردن وبلاگتون مطلع نمی شم
     امیدوارم هر کجا که هستید شاد خوش و سلامت باشید و عاقبت به خیر
    سلام ستاره جان. بالاخره عروس شدى؟؟ به سلامتى انشاالله. خوشبخت بشى. زودتر بیا تعریف کن جزئیات رو...
    ستاره جون راستش شماره و آدرس اون مشاورى رو مى خواستم که با نامزد سابقت رفتید پیشش و کلى ازش تعریف مى کردى. ممنون میشم اگه برام میل کنى. خیلى بهش احتیاج دارم. دعام کن.
    ستاره بانو کجاییی؟!!!چرا نمیای.....؟؟؟ما هم دل داریما....نگران میشیم...حالا عروس شدی تحویل نمیگیری؟!!!عیدت مبارک...شاید من نتونم تا چن ماه بیام...برام شدییییید 2ا کنین...خیلی محتاج 2ا هستم...حل شد ایشالا میگم بت...بوسسس عروس خانم..
    الانم کار داری؟؟:((((((((((((((
  • طهورا عاشق
  • به به بسلامتی واسه مام دعا کن خانوم داره بهمون سخت میگذره
    سلام. کجایی پس خانوووم . تازه می خواستیم بریم با هم کلی کارای هیجان انگیز بکنیم ! یادته ؟ پس کجا رفتی ؟
  • ماما(فرشته مهربون)
  • سلام ستاره جون خیلی خوشحال شدم
    انشالله خوشبخت بشی عزیزم:-*

    salam

    manam tabrik migam behetun ishalla khoshbakht beshid

    rasti shoma chadori hastid?

    پس تو هم عروس شدی:)
    بستگی به جایی داره که عقد میکنید!مثلا ما چون توی امامزاده صالح بودیم من گفتم بااجازه پدر و مادرم و امام زمان..وبا استعانت از ارواح پاک شهدا و برادرامام رضا :)
  • آزالیا هراتی
  • اون مرد خوشبخت کیه ناقلا
    ایشاااااااالا خوشبخت بشی عزیزم
    ایشالا سال دیگه به جای عکس شیرینی و دسته گل عکس پنج قلوهاتو بزنی
    انتخاب اسماشون هم با من


    مبارکه گلم

    این مهمه خوشبختی و دلخوشی و ارامش

    عزیزم مبارک باشه
    انشاالله سفید بخت شی
    خوشبخت و عاقبت بخیر بشی دوست گلم.

    بانام و یاد خدا و کسب اجازه از اقا امام زما ن پدر و مادر و بزگترا بـــــــــــــــــله

  • الناز مامان الین
  • من که از تعارف الکی خوشم نمیاد همون گفتم: بلی
    اخه اگه پدر و مادر و خدا و ... اجازه ندن که انچا چه میکردم پس چرا قشنگترین لحظه زندگی را با یه تعارف بی اساس خرابش بکنم
    تبریک میگم ستاره خانم.امیدوارم یه زندگی شاد و قشنگ در کنار آقاتون داشته باشی
    خب بچه ها نوشتن تمرکز لازم داره
    الان در یک جو استرسی حتما هست و مشغول خریدو کارای عقد
    بزارین بله رو بگه بعــــــــد
    گرچه منم خیلی دوست دارم زودتر ماجرارو واسمون بگه
    ولی بهش هم حق میدم این تاخیر در نگارش رو :)

    راستی سلام و تبـــــــریک منو پذیرا باش
    mobarak bashe azizam
    enshalla ke khoshbakht beshiiiiiiiiiiiiii
    manam ba bahar o havva o shiva movafegham :|
    ستاره جان خیلی خیلی تبریک میگم . 
    خیلی برات خوشحال شدم.

  • مامان حسین
  • بگو
    از ته قلب بله ! :))))))))))
    man faghat goftam bale, kasi ham narahat nashod! be nazaram ba ejazeye pedar madaram bi manie, maloome k oona ejaze dadan, pas sar khod rafti sare sofreye aghd. ba ejazeye bozogtara k dige badtar!!!!! chon man taze fahmidam k on manish in mishe k az pedar madar damadam ejaze migiri. be oona che!
  • ساحل بارانی
  • به نظر من بله خالی خیلی قشنگه.... خب با اجازه پدر و مادرت نشستی اونجا .... چه نیازی هست که بگی
    http://www.nowaroos.com/Thread-چه-جوری-سر-سفره-عقد-بعله-گفتید؟--5397
    به بههههههههههههههههههههههههههههه
    مبارکـــــــــــــــــــه
    انشالله به سلامتی

    با اجازه بزرگترا بعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله
    سلام
    بیا بنویس ذیگه حالا دیگه اوکی شده
    بگو  با استعانت از امام زمان و الگو گرفتن از زندگی حضرت فاطمه و با اجازه پدر و مادرم..........بله

    مبارکت باشه
    سلام
    من هم با نظرات حوا و شیوا موافقم
    میدونم چرا بهمون نگفتی. میدونم الان روزهایی که خیلی خوشحالی و دوست ندارم ناراحتت کنم.
    ولی تو هم به ما حق بده. ما دوستای روزهای ناراحتیت هم بودیم. پس به نظر من بی معرفتیه که حالا که همه چی داره به خیر و خوشی تموم میشه فقط میای و میری و یه سوال می پرسی.
    ارزش دوست بیشتر از این حرفاست.

    :)

    ---

    خوشبحال خودم که از اول جریانتو میدونستم ..

    خخخخخخ

    ---

    واقعا انشالله که خوشبخت بشی .. انشالله .. انشالله ..

    واقعنی بود؟؟من هنوز پستای دیگه رو نخوندم البته D:
    شنیدم که میگن " با توکل به خدا " یا " به امید خدا " بعدش بله ;)
    اگه واقعیه که مبارکه
    دوست داری بله ای که میدی خاص باشه ؟
    به نظر من که همون با اجازه پدر و مادرم بله قشنگتره همشه !
    خوشبخت بشی عزیز دلم :)

    مبارکههههههههههههههههههههههههه

    بالاخره اون مرد خوشبخت پیدات کرد !!

    التماس دعا

    فکر کنم انقدر تو اون لحظه استرس داشته باشی که از قبل هرچی هم برنامه بریزی یادت بره و فقط می گی با اجازه بزرگترا بله...

    با اجازه پدر و مادر رو که نمیشه نگفت.. چون تا یه عمر تو دلشون میمونه... دیدم که میگما...

    این با اجازه امام زمان هم یه جورایی فیلم  بازی کردنه... آخه مگه میشه از امام زمان اجازه گرفت!؟ خیلی یه جوری الکیه...

    من که گفتم با اجازه پدر و مادرم و بزرگترها بله! D: دست دست

    الان همه میان با من دعوا میکنن P:
  • دختری که خدا دوستش داره
  • راستی جمله ای رو که خودت گفتی رو بگو
    اگه دوست داشتید ، [زیر لب و آروم] یه "بسم الله" و یه "(یا اباصالح (ع) یا صاحب الزمان (ع) یا ... )" 

    و بعد ... 

    (هر چیزی که صلاح دونستید) 
    ستاره جونم مبااااارکه.ایشالا خوشبخت بشى عزززیزم:*
    مبارکه ایشالا:)))))))))))))))))))))
  • جودی آبوت با موهای مشکی
  • بععله
    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عروس خانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــوم
    دید دیری دی دید ریدی دیدی دید دری دیدید!!!!مبارکه ان شاءالله،به پای هم پیر بشید.خوشبخت بشید خانومی.
    من که تصمیم دارم اگر قسمت شد بگم:با توکل به خدا و استعانت از حضرت صاحب الزمان____(مکث)_____بلــــــــــــــــــه
    لی لی لی لی دست
    دعاکنی براموناااااااااااااااااااااااااااااا.
    به قول دوستم که خیلی شوخه اگه دعامون نکنی ایشالله رو دماغت جوش دربیاد!،ناخونات بشکنه!موهات بریزه!دندوناتم کرم بخوره!!!خخخخخخخخخخخخ
    التماس دعابسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــارشدید.
    جمله قشنگ بلد نیستم
    فقط تبریک میگم
    خیلی خوشحال شدم
    بالاخره خبرای خوبت رسید، پس از روها انتظار که سر میزدیم
    یه خبر خوش بعد از یه اتفاق تلخ واقعا حال آدمو بهتر می کنه
    ممنون
    به به مبارکاس ایشالله...
    اگه من جای تو بودم میگفتم با توکل بر خدا و با اجازه ی پدر و مادرم و همه بزرگترا بعلهههههه...
    ای بابا حالا کو داماد؟!!!! :((((
    مگر نیایی دونه دونه موهاتو با همین دستای خودم میکنم (آیکون عصبانیت بسیور بسیور فراواااان)
    با سلام وتبریک من از خوانندگان خاموش وبلاگ شما بودم خیلی تبریک میگم ایشالا که بهترین انتخاب رو کرده باشید. به نظر من با اجازه پدر و مادر عزیزم بله بهترین و قشنگترین جمله است چون اونا بیشترین زحمت رو واسه دخترشون کشیدن من که سر عقد همینو گفتم. با آرزوی خوشبختی واستون. 

    یکی ب من بگه اینجا چه خبره؟

    بالاخره عقد کردین؟

    با استعانت از امام زمان و الگو گرفتن از زندگی حضرت فاطمه

    بعععععععععععععععععععععععله.

     

  • دختری که خدا دوستش داره
  • مور مور شدم، برات خوشحالم خوشبخت شید
    مهمتر از همه ی اینا دعای سز سفره عقده برا منم دعا کن عروس شم یادت نره ها برا همه ی بچه های این وبلاگ
    هیچی به ذهنم نمیرسه اما پست قشنگیه منم از نظرات دیگران لذت می برم

  • عالیجناب ام
  • با اجازه.بی اجازه نداره.بـــــــــــــــــــــــــــــــــله
    به به   به سلامتی
    کی عقدتونه؟
    این آقای خوشبخت کی اند؟
    به نظرم بجای با اجازه بگی با توکل بر خدا بـــــله :)
    عرووووس خانم خیلی مبارک باشه....قبل از این حرفا:ما شیرینی میخواییییم یالا......ب سلامتی کی بله رو میگی؟!!!
    واااای داری عروس میشی جدا؟؟؟؟ مبااارکه
    من گفتمدبااجازه پدد ومادرم وبزرگترا بللله
    ستاره عزییییییزم مبارکت باشه! انشالله به شادی و دلخوشی. :* :* 

    واقعا که...!

    ازت دلخورم ستاره..چرا از خودت هیچ خبری نمیدی

    چرا ما دوستات رو توی شادی خودت سهیم نمی کنی؟

    توی تمام دوران تنهایی همدمت بودیم حالا...

    واقعا چرا نمیای تعریف کنی فقط میای یه جمله مینویسی میری ما که اینهمه از اول وبلاگت همرات بودیم دوس داریم الان که به سرانجام رسیدی در جریان باشیم.کاش الان که روزای خوبته یاد ما دوستای همیشگیت بیشتر میکردی.....
    سلام
    من ترجیح میدم همون بله خالی رو بگم اما خب چون بعد حرف پشت سرم در میارن فقط میگم با اجازه مامان و بابا
    چون فقطم اجازه من دست اوناست نه کسه دیگه!
  • ستاره دوست ستاره
  • سللللللام  عروس خانومم
    مبارک باشه رفیق جونم
    با اجازه صاحب الزمان و پدر و مادرم....
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام. تبریک می گم . بالاخره جدی شد و انتظار تمومید .
    به نظر من " با توکل بر خدا و اجازه پدر و مادر " 
    زود بگو دیگه جریانو . 
    سلام ستاره جان
    خیلی خیلی مبارکه
    دیگه این قدر نگفتی که داری بله رو میگی.
    با اجازه پدر و مادرم و بزرگترای جمع :)
    ایشالا هرموقع وقت خالی داشتی بیای مفصل تعریف کنی
    راستی عقدت امشب یا فرداست؟ به خاطر ولادت حضرت زینب (ع)؟
    ستارررررررررررره جون
    ایشالا بسلامتی
    بیا واسمون بگو این آقای خوشبخت کیه؟

    با توکل به خداوند و با عنایت آقا امام زمان و با اجازه پدر و مادرم و بزرگترا بله.

    سنتی هم که با اجازه پدر و مادرم بله.


    انشالا خوشبخت بشی
    در پناه ایزد منان با اجازه پدر و مادر عزیزم بله
    نـــــــــــــــعم!
    واااااااااااو پس شد دیگه به سلامتی :-*
    خوشخت بشی ایشالا :)
    همون بله خودش قشنگه خب .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">